Skocz do zawartości



Zdjęcie

Asentra a bóle głowy, pomocy


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 ciasia

ciasia

    Nowy uczestnik

  • Bywalec
  • 1 postów

Napisano 28 styczeń 2011 - 17:23

Witam wszystkich. Jestem tu nowa i bardzo proszę o pomoc :) ostatnimi czasy mam problemu ze sobą (depresja, nerwica natręctw) i wybrałam sie do lekarza. Przepisał mi Asentrę... Biorę ją 3 dzień i praktycznie już od pierwszego dnia poczułam skutki uboczne. Nie było mi niedobrze, z apetytem również wszystko w porządku, z takich słabszych objawów zauważyłam że bardzo pocą mi się ręce. Ale niepokoi mnie jedna rzecz, otóż strasznie boli mnie głowa. Jest to ból ściskający z tyłu głowy, pod potylicą, promieniujący do karku i łopatek. Ostatnio przeżyłam wiele niemiłych sytuacji i żyłam w ciągłym stresie więc to może od tego, lecz nie sądzę bo głowa zaczęła boleć po Asentrze. Jest to dziwne uczucie, ból nasila się kiedy o nim myślę, przez to ciężko mi też zasnąć w nocy mimo tego że jestem bardzo senna. Gdy nie moge spać, zazwyczaj wychodzę z łóżka, idę po coś do picia albo jedzenia i wracam spowrotem. Z tym że jestem wtedy bardzo przymulona, nie wiem kompletnie co się dzieje. Dziś rano obudziłam się i kompletnie nie mogłam sobie przypomnieć o której zasnęłam i co robiłam. Dopiero po chwili przypomniało mi się że byłam na dole i coś marudziłam, tylko kompletnie nie pamiętam co. Podobnie było przedwczoraj.
Bardzo was prosze o pomoc. Czy te bóle głowy to skutki uboczne zażywania Asentry? Wiem że przez pierwsze dni pobolewa głowa, itd ale nie wiem czy to taki ból jaki opisałam. Bardzo się martwię i chciałabym żeby to przeszło bo ciężko mi funkcjonować normalnie.

#2 Robot

Robot

    <?php echo 'Robot'; ?>

  • Oczekujący
  • PipPipPipPip
  • 1115 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Śląsk

Napisano 28 styczeń 2011 - 19:10

Jak mi lekarz pierwszy raz przepisał leki, to powiedział, że jak coś się zacznie dziać, to od razu mam je odstawić. A najlepiej od razu do niej zadzwonić. Ja bym tego nie lekceważył.
Dołączona grafika
"Ponieważ nic nie jest niemożliwe, człowiek powinien mieć wielkie marzenia. Im większe, tym lepiej." - Michael Phelps
"A odwaga nie polega na tym, żeby nie czuć strachu, lecz na tym, żeby mimo strachu robić swoje." - Tal Ben-Shahar
"Wszystko będzie dobrze w końcu. Jeśli nie jest, to jeszcze nie koniec."

#3 Crazy Fool

Crazy Fool

    Nowy uczestnik

  • Bywalec
  • 55 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Poznań

Napisano 29 styczeń 2011 - 14:22

Ja jak zaczynalem brac asentre to pierwsze 2 tygodnie były nieciekawe. Bóle głowy to był najmniejszy problem. Miałem skoki cisnienia, zero snu, pocilem sie strasznie i oglonie mialem jeszcze gorsze doły niż wcześniej. Na szczescie wszystko wrocilo do normy po 2 tygodniach i jest juz coraz lepiej. Musisz sie przemeczyc i tyle bo warto.





Podobne tematy Collapse

  Temat Forum Autor Podsumowanie Ostatni post

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych