Skocz do zawartości

Zdjęcie
- - - - -

PRACA A DEPRESJA

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
23 odpowiedzi w tym temacie

#1 AmyLou99

AmyLou99

Nowy uczestnik

• Bywalec
  • 30 postów
  • Imię:Amy

Napisano 06 listopada 2024 - 14:01

Obecnie studiuję i mam problemy ze znalezieniem pracy.

Jedyne oferty na jakie ktoś odpowiada to oferty poniżej mojego wykształcenia,

Rzekomo studenci w moim wieku to

Może jestem uparta, ale muszę mieć prace która zapewni mi dostatnie życie.

Nie wypada mi sprzątać czy pracowac w fabryce.

Proponowane mi są tez kursy które nie dotyczą moich studiów tylko innego kierunku.

Obawiam się o swoją karierę. i finanse.

Jak proszę kogoś o pomoc to słyszę że jest mało pracy.

A jak mi się nie podoba to mogę sama własną firmę założyć. Za co?

Nie daję rady sobie z finansami i boję się o jutro.

Że mam radzić sobie sama.

Nie mam obecnie prawa do zasiłku ponieważ, zarobki mojego męża według państwa są wystarczające.

Mój mąż opłaca tylko swoją część rachunków a ja nie bo nie mam z czego.

Więc zaległości się piętrzą, brak zaufania i kłamstwa.

Wypomina mi że gdy był w nałogu to mu nie pomogła.

Boże nie miałam z czego mu dać, bo samej mi było ciężko finansowo.

Dopiero jak skończyłam sie uczyć to robiło się trochę lżej finansowo.

Wpłąciłam duzo kasy dla niego, sama cierpiałam odmawiając sobie.

Teraz nie mam nawet spodni, dosłownie tylko dwie pary i ledwo ciągnę koniec z końcem.

Teraz pożyczył pieniądze od swojej Matki na jedzenie dla nas.

Że niby gdzie znikneła jego cała wypłata?

Jestem zła bo mieszkam za granicą a jestem traktowana poniżej poziomu.

Moje pochodzenie nie oznacza że ktoś ma prawo mnie źle traktować.

Pomimo tego że studiuję to ciągle żyję w strachu i stresie.

Codziennie jest nowa sytuacja a ja muszę dzwonić na policję.

Np. ktoś mnie zaczepia w parku lub wypomina mi jakieś sprawy z przeszłości.

Dochodzi do agresywnych zachowań.

Czuję sie zastraszona i winna że muszę zgłaszać tego typu sytuację.