Skocz do zawartości

Zdjęcie
* * * * * 1 głosy

Jak czujecie się postrzegani przez ludzi?

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
92 odpowiedzi w tym temacie

#1 Martyna123

Martyna123

Nowy uczestnik

• Użytkownik
  • 2 postów
  • Imię:Martyna

Napisano 05 lipca 2023 - 10:47

https://docs.google....orm?usp=sf_link

Jestem studentką III roku na kierunku socjologia ze specjalnością psychologia społeczna. Piszę obecnie pracę licencjacką. Fakt, że bliska mi osoba choruję na chad, zainspirował mnie do pisania w tej tematyce, bo uważam, że to ważny temat a mało się o tym mówi. Powstało wiele badań na temat tego jak społeczeństwo odbiera osoby chore psychicznie. Celem moich pytań jest odwrócenie perspektywy i przekazanie głosu Wam. Chcę dowiedzieć się jak Wy czujecie się odbierani przez społeczeństwo, jak wyglądają Wasze relacje z innymi ludźmi. Chcę po prostu pokazać waszą perspektywę i doświadczenia.
Wszystko jest w pełni anonimowe.
W linku znajduje się dłuższe wytłumaczenie i opis a także pytania. Bardzo prosiłabym o wypełnienie, nie powinno zająć to dużo czasu, a Wasze odpowiedzi będą niezwykle cenne i ważne. Jeśli ktoś ma jakieś pytania albo wątpliwości, chętnie na wszystko odpowiem i pomogę.

#2 Adram

Adram

Weteran forum

• Bywalec
  • 1 177 postów
  • Imię:Adam

Napisano 05 lipca 2023 - 10:53

Wystarczy jeden temat

#3 abnegat

abnegat

Bywalec

• Bywalec
  • 742 postów

Napisano 06 lipca 2023 - 16:35

ciekawy temat ja zadam pytanie jak jestem postrzegany na tym forum

#4 smu1

smu1

Średniozaawansowany

• Bywalec
  • 248 postów

Napisano 06 lipca 2023 - 16:41

"Nic nie umiem i nic nie wiem
Jestem matoł bity w ciemię(...)"😁😁😁😁😁

#5 Gość_tapatik_*

Gość_tapatik_*
  • Gość

Napisano 08 lipca 2023 - 21:00

Pytasz chyba nie tą stronę. Jak się odnoszą, a co tam sobie w głowach myślą albo za plecami smarują, to mogą być dwie różne rzeczy.

#6 Gość_anche_*

Gość_anche_*
  • Gość

Napisano 09 lipca 2023 - 00:29