Cześć, jestem tu nowy więc chciałbym się od razu przywitać i zadać kilka pytań, mam nadzieję, że pierwszych i ostatnich na tym forum.
Jestem mężczyzną, 27 lat.
Nie wiem jak napisać to co chce napisać żeby nie wyszło sztucznie, dlatego opiszę to co u siebie zauważyłem.
Od bardzo dawna (czasy gimnazjum) mam okresy, raczej dłuższe niż krótsze w których czuje się samotny, głównie wieczorami.
Od 9 lat mam dziewczynę z którą spotykam się głównie w weekendy ale mogę w każdej chwili do niej napisać czy zadzwonić i jeśli tylko będzie mogła to odpowie.
Od końca szkoły średniej przestałem również o siebie dbać, nienawidzę chodzić do lekarzy, nie lubię czekać w poczekalniach - nie lubię tracić czasu, chociaż czasami wieczorami siedzę przerażony że mam jakąś poważną chorobę i mówię sobie że musze iść do lekarza - ostatecznie i tak nic z tym nie robię.
Jestem programistą, chciałbym również zmienić pracę na lepszą ale panicznie boje się rozmowy kwalifikacyjnej i tego że zostanę wyśmiany albo rozniesie się, że czegoś nie potrafię co zamknie mi drogę do innych firm. W przypadku mojego zawodu warto jest mieć również jakieś ukończone projekty, których niestety nie mam bo to co robię w obecnej pracy nie może ze względu na politykę firmy zostać udostępnione publicznie (pomijając to, że to nie jest nic co chciałbym pokazać na rozmowie rekrutacyjnej) a jak zaczynam robić coś na własną rękę to bardzo szybko się zniechęcam.
Odkąd zmieniłem pracę miałem dni w których cały wieczór przepłakałem do poduszki a odkąd wybuchła pandemia to potrafię tygodniami dzień w dzień mieć takie odchyły, a to co dzieje się teraz na Ukrainie przeraża mnie do tego stopnia że gdy słyszę lecący samolot (a w moich okolicach lata ich teraz dużo i nisko) potrafię wszystko ściszyć i nasłuchiwać czy samolot nie spada albo czy wybuchają bomby.
Często mam tak że rozpłaczę się przy mojej dziewczynie za co mi jest wstyd i nie chce żeby musiała być obarczana tym co ja czuje, bo sama ma swoje problemy.