Skocz do zawartości

Zdjęcie
- - - - -

Czy jestem złą osobą? Jak się zmienić?

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 wnnls

wnnls

Nowy uczestnik

• Użytkownik
  • 1 postów
  • Imię:Marta

Napisano 06 luty 2021 - 00:36

Witam wszystkich, to mój pierwszy post na tej stronie. Piszę do Was, gdyż nie wiem co mam zrobić i powoli tracę klarowny obraz samej siebie. Mam 21 lat, studiuję, pracuję, mam bardziej stabilną sytuację finansową niż większość ludzi po 30stce. Z boku można powiedzieć, że jestem "osobą sukcesu", która ma przed sobą super przyszłość. Z wyglądu podobno też nic nie brakuje. Tylko że kiedy jestem sama, czuję że moje życie to koszmar. Od czasów liceum mam poczucie, że coś jest ze mną nie tak. Czuje że jestem złą osobą i nic dobrego mnie w życiu nie czeka. Z jednej strony mam dużą świadomość swojego zachowania, analizuję godzinami czemu w tej sytuacji zrobiłam tą złą rzecz, czemu tak się zachowałam a nie inaczej. 2 lata temu zakończył się mój 4-letni związek, który nie był idealny, ale biorę na siebie całą winę, gdyż w głębi serca mam wrażenie że to ja byłam złym człowiekiem i sabotowałam tą relację, testowałam jak daleko mogę się posunąć, jakie złe słowa mogę wypowiedzieć. I długo żyłam w przeświadczeniu, że skoro jesteśmy tak "długo razem" to przecież mogę robić co chcę. Życie mnie na szczęście zweryfikowało. Wiem, że nikt nie zasługuję na bycie z kimś takim. Czasami sama nie wiem kiedy kłamię, np. mówię rzeczy które w trakcie mówienia wydają mi się nieprawdą, przykładowo "zależy mi na Tobie", ale kiedy zaczynam analizować swoje emocje to stwierdzam że właśnie zależy mi, ale każdego dnia  sabotuję daną relację. Są dni kiedy czuję się źle sama ze sobą i najchętniej zniszczyłabym wszystko, są dni kiedy czuję się wspaniale i wydaję mi się że jest coraz lepiej, bo gdzieś tam staram się pracować nad sobą, np. już nie wybucham podczas kłótni jak dawniej. Czuję się jak ładnie opakowany prezent z bombą tykającą w środku, która urwie r