Skocz do zawartości

Zdjęcie
- - - - -

Proszę o pomoc- ankieta do pracy magisterskiej

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Ada1998

Ada1998
  • Imię:Ada

Napisano 11 listopad 2020 - 12:14

Szanowni Państwo!
Jestem studentką Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach. Piszę pracę dyplomową na temat wpływu wybranych czynników społeczno-demograficznych, środowiskowych i stylu życia na występowanie depresji. Zwracam się z uprzejmą prośbą
o wypełnienie anonimowego kwestionariusza, który posłuży do badań naukowych podczas pisania pracy licencjackiej. Ankieta skierowana jest do osób od 18 roku życia.
Dziękuję za poświęcony czas!

Poniżej podaję link do ankiety, proszę o pomoc :))

#2 anche

anche

Napisano 11 listopad 2020 - 19:43

Link sprawdzony, post zaakceptowany, nazwa tematu zmieniona z "Proszę o pomoc" na "Proszę o pomoc- ankieta do pracy magisterskiej'

„Osoba depresyjna raz po raz dochodzi do granicy swoich możliwości DOPASOWYWANIA się do innych i swojej gotowości do REZYGNACJI.

Początkiem uzdrowienia może być dla niej zrozumienie, że nie może uciec przed ISTNIENIEM JAKO PODMIOT, jeśli nie chce zostać zniszczona ciągłymi NADMIERNYMI wymaganiami, jakie stawiają przed nią jej własne „cnoty” i jeśli nie chce ciągle z zazdrością patrzeć na tych, którzy BEZ poczucia winy i lęku biorą od życia pełnymi garściami TO, CO POTRAFIĄ.”

„Oblicza lęku” Fritz Riemann

#3 K24

K24
  • Imię:Krystian

Napisano 12 listopad 2020 - 03:56

Przesłane

#4 Internetowa Ciotka

Internetowa Ciotka

Napisano 22 listopad 2020 - 10:24

Poszło

#5 Nann

Nann

Napisano 23 listopad 2020 - 00:32

A, prosze.

#6 Sidu93

Sidu93
  • Imię:Mateusz

Napisano 24 listopad 2020 - 16:29

Poszło. Ale to pytanie trochę dziwne:
"Czy w okresie grzewczym (okres jesienno-zimowy) zauważa Pani/Pan u siebie obniżone samopoczucie?"

Moje samopoczucie jest stale obniżone XD Więc kliknąłem "nie" bo nie obniża mi się bardziej niż na co dzień XD

• GwEnDoLyN lubi to

#7 titanic

titanic