Skocz do zawartości

Zdjęcie

Skierowanie na terapię uzależnień

marihuana psychoterapia

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 zmienna losowa

zmienna losowa

Napisano 10 listopad 2020 - 20:05

Cześć, tydzień temu gdy już zrozumiałam, że jestem w ciężkiej depresji udałam się do psychiatry. Dała mi Venlectine, Trittico na sen i hydroksyzynkę. Problem jest, że powiedziałam lekarce o paleniu zielska a ta zaleciła psychoterapię uzależnień.. Nie wiem co ją podkusiło?? Mówiłam jej zgodnie z prawdą że poleciałam grubo przez ostanie 3 miesiące (lipiec, sierpień, wrzesień bo wakacje miałam, jestem studentką) i to wszystko, wcześniej okazjonalnie zaciągnęłam się blantem jak ktoś na imprezie miał. serio co jej odbiło z tym uzależnieniem? myślicie że mogę to zignorować i nie iść na żadną terapie uzależnień?

#2 K24

K24
  • Imię:Krystian

Napisano 11 listopad 2020 - 00:35

Cześć @zmienna losowa :)

Nie ignoruj. Po prostu zadziałaj kompleksowo i na samym początku nie zaczynaj kombinować. Pisze to z własnego doświadczeni, tez usiłowałam samemu sobie ustalać co nie musze robić etc. (Też chodziło o wizytę w OTU). Kiepsko na tym wyszedłem.

Powodzenia życzę  :)

Użytkownik K24 edytował ten post 11 listopad 2020 - 00:37

#3 Gość_WhiteBlankPage_*

Gość_WhiteBlankPage_*
  • Gość

Napisano 11 listopad 2020 - 07:55

@zmienna losowa uzależnienie nie robi sobie później wakacji i jest z Tobą cały czas. Witaj na forum i dbaj o siebie - postępuj zgodnie z zaleceniem lekarza :)

#4 amino

amino

Napisano 11 listopad 2020 - 12:32