Skocz do zawartości

Zdjęcie
- - - - -

Orzeczenie o niepełnosprawnosci

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
25 odpowiedzi w tym temacie

#1 redrose

redrose
  • Imię:Wiktoria

Napisano 22 lipiec 2020 - 11:17

Cześć, czy ktoś z Was posiada takie orzeczenie o stopniu lekkim/średnim/wysokim? (Nie znam się na tej skali)
Czy ktoś z Was mógłby mi pomoc i powiedziec co i jak? Czy faktycznie mając takki wniosek długo pozostawaliscie bez zatrudnienia?
Jestem z województwa pomorskiego :(

#2 Le Pentrec

Le Pentrec

Napisano 22 lipiec 2020 - 12:01

Mam takowe od ośmiu lat (stopień umiarkowany, zwany czasem średnim) Co do zatrudnienia się nie wypowiem, gdyż mam uczciwie i legalnie przepracowany jeden dzień w życiu, na umowę zlecenie (żałuję do dziś) ale w moim przypadku to wynika z czegoś innego. Jednak z tego co mi wiadomo orzeczenie o stopniu niepełnosprawności nie stanowi problemu w znalezieniu pracy, a wręcz ułatwia, bo pozwala na podjęcie pracy w zakładzie pracy chronionej.
Podobno z orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności można uzyskać zniżki np na przejazdy autobusami itd, ale to zależy od rejonu kraju. W moich rejonach nikt nie honoruje takich zniżek.
Może odezwie się ktoś z rejonów gdzie takie zniżki są uznawane i napisze o nich coś więcej.

Użytkownik Le Pentrec edytował ten post 22 lipiec 2020 - 12:05

#3 redrose

redrose
  • Imię:Wiktoria

Napisano 22 lipiec 2020 - 12:18

Mam takowe od ośmiu lat (stopień umiarkowany, zwany czasem średnim) Co do zatrudnienia się nie wypowiem, gdyż mam uczciwie i legalnie przepracowany jeden dzień w życiu, na umowę zlecenie (żałuję do dziś) ale w moim przypadku to wynika z czegoś innego. Jednak z tego co mi wiadomo orzeczenie o stopniu niepełnosprawności nie stanowi problemu w znalezieniu pracy, a wręcz ułatwia, bo pozwala na podjęcie pracy w zakładzie pracy chronionej.