Skocz do zawartości

Zdjęcie
* - - - - 2 głosy

Boje sie śmierci

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
25 odpowiedzi w tym temacie

#1 schorowany_89

schorowany_89

Napisano 02 lipiec 2020 - 20:18

Boje sie przechodzenia w stan nieistnienia.

Boje sie bardzo tego że po smierci odrazu czlowieka biora i podczas gdy on spi, inni robią w tym czasie prodedury rozne z nim, np sekcje zwlok, ze lezymy nie wiemy nawet gdzie, i tego gnicia,

Boje sie ze sie przebudze w ciasnej trumnie. Telefony komorkowe nie maja zasiegu i sie tez szybko rozladowuja. Myslalem by zrobic przedluzacz do anteny komorki i wyprowadzic z trumny nad ziemie, tylko nie wiem jak sie do tego zabrac bo nie jestem elektrykiem i nie mam wiedzy. Watpie tez ze ktos by ten kabel wyprowadzil na zewnatrz, wszyscy by to zignorowali co gadalem bo maja mnie za glupca...

Użytkownik Willow47 edytował ten post 02 lipiec 2020 - 20:56
Nieodpowiednie treści

• Tawak lubi to

#2 K24

K24
  • Imię:Krystian

Napisano 02 lipiec 2020 - 21:16

. Myslalem by zrobic przedluzacz do anteny komorki i wyprowadzic z trumny nad ziemie, tylko nie wiem jak sie do tego zabrac bo nie jestem elektrykiem i nie mam wiedzy. Watpie tez ze ktos by ten kabel wyprowadzil na zewnatrz, wszyscy by to zignorowali co gadalem bo maja mnie za glupca...

Nie nie, kabel to kiepski pomysł. Dżdżownice go mogą przegryźć i nie zadziała ustrojstwo.

Zlecić trzeba wykonanie systemu alarmowego, radiowego. W trumnie na wieku od wewnątrz czujka ruchu, na nagrobku syrena. Odpowiednio trwale akumulatory tylko dobrać, dobiorą fachowcy.

Gdybyś się przypadkowo zaczął ruszać, to syrena zacznie wyć przeraźliwie i pół cmentarza żywych i umarłych się zleci, zobaczyć co się dzieje.

Obawiam się że niezbyt pomocny się okazałem, ale nic mądrzejszego teraz mi nie przychodzi do głowy. Może nad ranem coś wpadnie.

Użytkownik K24 edytował ten post 02 lipiec 2020 - 21:19

#3 Willow47

Willow47
  • Imię:Willow

Napisano 02 lipiec 2020 - 21:23