Skocz do zawartości



Zdjęcie
- - - - -

niemożnosc wyspania sie, zmeczenie i ciezka glowa za dnia


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
22 odpowiedzi w tym temacie

#21 Tawak

Tawak

    Bywalec

  • Bywalec
  • 948 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Warszawa

Napisano 23 luty 2020 - 20:54


Ja już przywykłem do lekkiego niewyspania. Może raz na miesiąc udaje mi się wyrwać więcej niż 8 godzin snu.



#22 anche

anche

    anche

  • Moderator
  • 5262 postów
  • Płeć:Kobieta

Napisano 23 luty 2020 - 21:45

okolo 7 godzin. przerwy nie ma.

Z mojej perspektywy to co mogę podpowiedzieć to tak:

1) Sprawdź ilość godzin- parzyste vs. nieparzyste, różnie zamyka się cykl u ludzi i ta perspektywa czasem robi dużą różnicę u ludzi.
2) 20 minut bez ekranu to minimum przed snem, aby mózg mógł się wyciszyć i przejśc w stan spoczynku, warto stworzyć sobie jakiś rytuał wokół snu w stylu- wyłączam telewizor, biorę prysznic, piję herbatę, czytam książkę, rozmyślam nad dniem
3) Odstawić stymulanty na jakiś czas np. kofeina, guarana, yerba, słodycze

4) Ashwaganda, melisa, kalms- ziołowe suplementy na dobry sen, można spróbować się wspomóc
5) Zmęczenie to naturalny objaw depresji, to co pomaga to na pewno dobre dobrane psychotropy, ale także suplementacja magnezu, witamin z grupy B, PP i D


szczęście nie jest dziełem przypadku ani darem bogów.
szczęście to coś, co każdy z nas musi wypracować dla samego siebie.
~ e. fromm

#23 sebastian86

sebastian86

    Nowy uczestnik

  • Bywalec
  • 68 postów
  • Imię:Sebek

Napisano 23 luty 2020 - 23:41

Z mojej perspektywy to co mogę podpowiedzieć to tak:

1) Sprawdź ilość godzin- parzyste vs. nieparzyste, różnie zamyka się cykl u ludzi i ta perspektywa czasem robi dużą różnicę u ludzi.
2) 20 minut bez ekranu to minimum przed snem, aby mózg mógł się wyciszyć i przejśc w stan spoczynku, warto stworzyć sobie jakiś rytuał wokół snu w stylu- wyłączam telewizor, biorę prysznic, piję herbatę, czytam książkę, rozmyślam nad dniem
3) Odstawić stymulanty na jakiś czas np. kofeina, guarana, yerba, słodycze

4) Ashwaganda, melisa, kalms- ziołowe suplementy na dobry sen, można spróbować się wspomóc
5) Zmęczenie to naturalny objaw depresji, to co pomaga to na pewno dobre dobrane psychotropy, ale także suplementacja magnezu, witamin z grupy B, PP i D

dziekuje serdecznie za podpowiedzi . jesli chodzi o ziola to pije  Szwedzkie. psychotropow lepszych juz chyba nie mi nie wymyslą. magnez co jakis czas suplementuje, podobnie z witaminami. 







Podobne tematy Collapse

  Temat Forum Autor Podsumowanie Ostatni post

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych