Skocz do zawartości



Zdjęcie
- - - - -

Mirtazapina czy ktoś stosował?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 hawwa

hawwa
  • Płeć:Kobieta

Napisano 27 grudzień 2019 - 15:50


Brałam lek Sertraline od 50mg do 150mg. Ponownie bralam lek od najmniejszej dawki, ponieważ przez miesiąc nie bralam zalecanej 150. Nie doczekałam ponownie dawki 150 mg tylko na 7 dni zmniejszono mi dawkę na 50 mg a na noc 15 mg Mirtazapiny, ponieważ mam problemy ze snem... Pierwsza tableta i na drugi dzień czułam się jak naćpany narkoman na kacu ale spałam jak zabita... W dzień 50 mg Sertraliny i walczyłam by nie zasnąć ale przegrałam walkę i przespałam większość dnia. Wieczorem łykłam nowy lek zasnęłam bez problemu ale budziłam się w nocy. Dzisiaj wstałam o 12 w poludnie ale znowu czuję się źle mam wrażenie, że dopada mnie efekt odstawienny. Leżę w łóżku i mam ochotę być sama ze sobą... Za dwa tyg dopiero mam zwiększyć dawkę Mirtazapiny na 30mg... Boje się, że nie wytrzymam ze sobą do następnej wizyty u lekarza... Czy ktoś stosował i miał tak jak ja? Czy to zły lek a może początki przy zmianie są takie zawsze?
"Świat należy do ludzi, którzy mają odwagę marzyć i ryzykować, aby spełniać swoje marzenia. I starają się robić to jak najlepiej." Paulo Coelho

#2 WhiteBlankPage

WhiteBlankPage
  • Płeć:Kobieta

Napisano 27 grudzień 2019 - 17:20

@hawwa nie brałam, ale zwykle zmiana leków ma swoje skutki uboczne. Lekarz mówił Ci, że moze tak sie dziać? Zmiana dawki albo zmiana leku zwykle niesie ze sobą jakieś niefajne epizody.

Za głośno? Co jest za głośne? Tylko cisza. Cisza, w której się człowiek rozpada jak w próżni.

#3 Willow47

Willow47
  • Imię:Willow
  • Płeć:Kobieta
  • Lokalizacja:Skąd Inąd

Napisano 27 grudzień 2019 - 17:31

Na swój użytek nazwałam ten lek MORDOR.....bez względu na dawkę czy porę przyjmowania działał na mnie zamulająco i obezwładniająco a przy tym nie usypiał.


Dołączona grafika
 
Odwaga to panowanie nad strachem a nie jego brak 

#4 WhiteBlankPage

WhiteBlankPage
  • Płeć:Kobieta

Napisano 27 grudzień 2019 - 17:34

Tak jak na mni Trittico na przykład... Nie każdy lek dla każdego pewnie, ale może warto spróbować dać się organizmowi przyzwyczaić.

Widzisz @hawwa, Ty na przykład bierzesz sertraline, a ja jak brałam, to takie spustoszenie w organiźmie, że głowa mała.

Za głośno? Co jest za głośne? Tylko cisza. Cisza, w której się człowiek rozpada jak w próżni.

#5 hawwa

hawwa
  • Płeć:Kobieta

Napisano 27 grudzień 2019 - 19:10

@WhiteBlankPage no Sertralina od jakiegoś czasu zaczęła mieszać w moim organizmie dlatego mam zmianę leku i jeszcze 4 dni bede go brała potem już tylko ten z posta...

@Willow47 mnie też zamula i dziwne w dzień nie potrafie zapanować nad snem
  • Willow47 lubi to
"Świat należy do ludzi, którzy mają odwagę marzyć i ryzykować, aby spełniać swoje marzenia. I starają się robić to jak najlepiej." Paulo Coelho

#6 hawwa

hawwa
  • Płeć:Kobieta

Napisano 04 styczeń 2020 - 11:57

nie dam rady czekać na działanie tego leku...


"Świat należy do ludzi, którzy mają odwagę marzyć i ryzykować, aby spełniać swoje marzenia. I starają się robić to jak najlepiej." Paulo Coelho

#7 Willow47

Willow47
  • Imię:Willow
  • Płeć:Kobieta
  • Lokalizacja:Skąd Inąd

Napisano 04 styczeń 2020 - 17:12

Zgadzam się z Tobą. Lek już powinien działać. Porozmawiaj z lekarzem.


Dołączona grafika
 
Odwaga to panowanie nad strachem a nie jego brak 

#8 Panoramix

Panoramix
  • Imię:Adrian
  • Płeć:Nie ustawione
  • Lokalizacja:Kraków

Napisano 03 luty 2020 - 14:23

Stosowałem w dawce 45 mg. Z tym, że najpierw 15, potem 30 i krótko 45 mg. Działanie antydepresyjne znikome niestety, a nasennie przestał działać po upływie około 2-3 tyg.





Podobne tematy Collapse

  Temat Forum Autor Podsumowanie Ostatni post

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych