Skocz do zawarto¶ci

Zdjęcie
* * * * - 1 głosy

Z życia konsultanta, czyli chodzę za Tob± z nadajnikiem i dziwne, ale u mnie działa.

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedĽ
122 odpowiedzi w tym temacie

#1 WhiteBlankPage

WhiteBlankPage

Zadomowiony

• Bywalec
  • 2576 postów
  • Imię:Natalia

Napisano 18 wrzesień 2019 - 12:31

Kiedyś, na swoim forum, założyłam bardzo podobny temat. Od lutego 2014 roku pracuję w branży obsługowej. Infolinia przychodząca jednego z operatorów komórkowych. Od czego czasu spotkałam się z różnymi klientami, również różnymi konsultantami.

Sama byłam konsultantką od lutego 2014 do sierpnia 2017, później została Team Managerem grupy konsultantów i tak jest do dziś.

Lubiłam swoją pracę jako konsultant, ale czasem wpadały połączenia od klientów, którzy zadziwiali swoją hmmm niewiedzą (można wybaczyć niewiedzę w przypadku, gdy uparcie klient nie próbuje udowodnić, że wie lepiej i nie robi z siebie naprawdę idioty ;)), bezczelnym tonem, czasem wręcz poniżaniem konsultantów.

Konsultanci, gdy słyszą "poproszę z kimś bardziej kompetentnym" szybko się zniechęcają i zaczynają wierzyć w swoją niewiedzę, więc zawsze im powtarzam: "Pamiętaj, że to klient dzwoni do Ciebie, bo potrzebuje pomocy, a nie Ty do niego". Czasem nie chce pomocy, a po prostu sobie pokrzyczeć.

W tym temacie zamierzam przytaczać niektóre sytuacje z życia Call Center, mam nadzieję, że z niektórych z nich się ubawicie. Sytuacje moje, jako konsultantki, albo na podstawie tego, co słyszę siedząc w pracy lub odsłuchując rozmowy swoich ludzi.

Przykładowa rozmowa z dziś. Po każdej rozmowie klienci otrzymują smsa z prośbą o ocenę pracy konsultanta, no i dziś właśnie słuchałam rozmów, gdzie klient wystawia negatywną ocenę konsultantowi.

KL - KLIENT.
K - KONSULTANT.

KL (już nerwowym głosem): dostaję ciągle SMSy z poczty polskiej, że czeka na mnie jakaś przesyłka, prosze mi to zablokować!