Skocz do zawartości



Zdjęcie
- - - - -

Egzysta

działanie leku skutki odstawienia skutki uboczne

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 nati1984

nati1984

    Nowy uczestnik

  • Użytkownik
  • 1 postów
  • Imię:Natalia

Napisano 12 maj 2019 - 17:20


cześć od niedawna biorę lek EGZYSTA w dawce 75 mg na noc i  150 mg na dzień ,czuje się po nich jakaś otępiała i nie mam na nic ochoty , mam jakieś niekontrolowane ruchy ciała i zaniki pamięci , brał ktoś z was jakie odczucia jakie skutki odstawienia 



#2 Complicated_85

Complicated_85

    Zadomowiony

  • Bywalec
  • 4724 postów
  • Gadu-Gadu:3246621
  • Imię:Dominika
  • Płeć:Kobieta
  • Lokalizacja:Lublin

Napisano 12 maj 2019 - 17:47

Ja biorę w jeszcze większej dawce. To lek dla chorych na padaczkę, znalazł również zastosowanie w leczeniu lęku uogólnionego. Rzeczywiście nieco otępia i zamula, ja jestem często po nim senna. Wydaje mi się, że szybko wzrasta na niego tolerancja i organizm domaga się większej dawki. Pocieszające jest to, że w przeciwieństwie do benzodiazepin, odstawienie nie przysparza problemów i jest łatwe.


  • molenka lubi to

"The pain you feel today, will be the strength you feel tomorrow".

 

"Prawdziwe zwycięstwo to zwycięstwo nad samym sobą".

 

 


#3 Magmie123

Magmie123

    Zadomowiony

  • Bywalec
  • 5102 postów
  • Płeć:Nie ustawione

Napisano 12 maj 2019 - 17:49

Hej. Biorę ten lek 2 razy po 75mg.
Dobrze się czuję po tym leku. Na początku też czułam się otępiała, senna.
Biorę już rok.
Dostałam jego od p/padaczkowego, bo się leczę na epi.
Przy najbliższej wizycie u neurologa poproszę aby odstawił dlatego że przez rok czasu 10kg przytyłam.

#4 Le Pentrec

Le Pentrec

    Cham i tłuk, granatem oderwany od pługa!

  • Bywalec
  • 1039 postów
  • Płeć:Nie ustawione
  • Lokalizacja:Lasy Parczewskie

Napisano 12 maj 2019 - 17:57

brał ktoś z was jakie odczucia jakie skutki odstawienia 


Efektów brania zero, efektów odstawienia też zero
  • Complicated_85 i selfvenom lubią to

#5 WhiteBlankPage

WhiteBlankPage

    Zadomowiony

  • Bywalec
  • 1762 postów
  • Imię:Natalia
  • Płeć:Kobieta
  • Lokalizacja:Poznań

Napisano 12 maj 2019 - 18:22

@Le Pentrec Ty się w sumie na temat każdego leku chyba wypowiadasz. Brałeś wszystkie? Musisz mieć chyba strasznie dużo lat, skoro zdążyłeś wypróbować aż tyle. ;)

Za głośno? Co jest za głośne? Tylko cisza. Cisza, w której się człowiek rozpada jak w próżni.

#6 Le Pentrec

Le Pentrec

    Cham i tłuk, granatem oderwany od pługa!

  • Bywalec
  • 1039 postów
  • Płeć:Nie ustawione
  • Lokalizacja:Lasy Parczewskie

Napisano 12 maj 2019 - 18:28

@Le Pentrec Ty się w sumie na temat każdego leku chyba wypowiadasz. Brałeś wszystkie? Musisz mieć chyba strasznie dużo lat, skoro zdążyłeś wypróbować aż tyle. ;)

Pisałem już kilkakrotnie że przerobiłem prawdopodobnie wszystkie leki "psychiatryczne" dostępne w Polsce, dostałem kilkanaście mniej lub bardziej wyciągniętych z tyłka diagnoz, niejednokrotnie wykluczających się wzajemnie. Lekarzy również kilkunastu przerobiłem, w większości przypadków tylko szkodzili. Odsiadki w szpitalach, też tylko zaszkodziły i różni terapeuci. Oni też nie pomogli.

Użytkownik Le Pentrec edytował ten post 12 maj 2019 - 18:29


#7 Czarrrna

Czarrrna

    Nowy uczestnik

  • Bywalec
  • 29 postów
  • Imię:Karolina

Napisano 16 maj 2019 - 14:08

Hej. Od dwóch tygodniu biorę Sertralinę. Ciągle odczuwam suchość w ustach i nachodzą mnie myśli samobójcze. Nie wiem czy to działanie leków, ale wcześniej miałam myśli na zasadzie "nie chce mi się żyć", teraz są to skonkretyzowane, pozbawione gwałtowniejszych emocji wizje mnie samej jak w różnych możliwych okolicznościach i na różne sposoby pozbawiam się życia.



#8 Complicated_85

Complicated_85

    Zadomowiony

  • Bywalec
  • 4724 postów
  • Gadu-Gadu:3246621
  • Imię:Dominika
  • Płeć:Kobieta
  • Lokalizacja:Lublin

Napisano 16 maj 2019 - 14:37

@Czarrrna

 

Egzysta to pregabalina.


"The pain you feel today, will be the strength you feel tomorrow".

 

"Prawdziwe zwycięstwo to zwycięstwo nad samym sobą".

 

 


#9 WhiteBlankPage

WhiteBlankPage

    Zadomowiony

  • Bywalec
  • 1762 postów
  • Imię:Natalia
  • Płeć:Kobieta
  • Lokalizacja:Poznań

Napisano 16 maj 2019 - 15:03

@Czarrrna brałam sertralinę (dokładnie Sastium) i czułam się okropnie po tym. Myśli samobójcze sięgały zenitu i autentycznie bałam się o własne zycie, dlatego od razu powiedziałam drugiemu psychiatrze, że nie jestem w stanie funkcjonować na tym. Objawy zespołu serotoninowego też zrobiły swoje, byłam wyczerpana fizycznie, przybita psychicznie. Zmieniono mi na Citronil i nie mam żadnych skutków ubocznych. 



Za głośno? Co jest za głośne? Tylko cisza. Cisza, w której się człowiek rozpada jak w próżni.





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: działanie leku, skutki odstawienia, skutki uboczne

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych