Skocz do zawartości



Zdjęcie
- - - - -

Depresja dwubiegunowa afektywna + kodeina


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Freefloyd88

Freefloyd88

    Nowy uczestnik

  • Użytkownik
  • 2 postów
  • Imię:Maciek

Napisano 24 kwiecień 2019 - 21:51


Tak jak w temacie :( każda rada od was będzie bardzo cenna i proszę o pomoc :(

 

 

Leczę się od półtora miesiąca na depresję dwubiegunową.....dostałem trzy leki,mozarin 10mg,lamilept 25mg i depakine

 

Minęło sporo czasu,efekty już powinny być jednak jest jedno duże ale.

 

 

Jestem uzależniony od kodeiny udało mi się zejść z 6 paczek do 2,czasami 3

 

Czy istnieje szansa że przez kodeinę może zakłucać to działanie leków na depresję ? Czy może nie te / źle dobrane lekarstwa ?

 

 

Odwdzięczę się osobie która mi pomoże :). :)



#2 Speedy95

Speedy95

    Naczelny Szczur (El Presidento Szczurolandii)

  • Bywalec
  • 4466 postów
  • Gadu-Gadu:48162724
  • Imię:Michał
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Gryfina

Napisano 24 kwiecień 2019 - 22:02

Cześć nie chce ciebie smucić ale dopóki się odurzasz czymkolwiek to zakłócone jest wgl działanie leków a kodeina ma działanie

jakie ma radzę ci powiedz lekarzowi prawdę bo twój lekarz musi znać prawdę całą o twoim leczeniu bo być może będzie ci potrzebny

odwyk ponieważ niestety ale substancja psychoaktywna to psychoaktywna tu brak wyjątków no a kodeina to jest opioid dodatkowo.


Nie po to jesteśmy mózgiem obdarzeni by godność swą na drobne zamienić 
Ty mi pomożesz i ja ci pomogę raźniej będzie walczyło się z wrogiem 
Bo czasy srogie ja dam lek na zmęczoną duszę Ewenement Selecta
Vienio i Pele - To dla moich ludzi feat Gutek, Luis.

#3 anche

anche

    anche

  • Moderator
  • 5242 postów
  • Płeć:Kobieta

Napisano 24 kwiecień 2019 - 23:36

Kodeina sieje spustoszenie, a leki mają porzadkować...nie pomagasz sobie, a dodatkowo taki mix może mieć bardzo kiepskie skutki. Sama wątroba ma już nie lada wyzwanie.

Uważam, że powinieneś powiedzieć o tym lekarzowi. Po pierwsze może Ci pomóc w kwestii odstawiania kodeiny np. podając coś zamiast niej, po drugie łatwiej będzie Ci ją odstawić, gdy ktoś będzie Ci pomagał, po trzecie dobrze żeby ktoś skontrolował interakcje zachodzące pomiędzy tymi lekami.
Trzymam za Ciebie kciuki i gratulacje, że jesteś już na tej drodze- drodze do siebie i swojego pełnego życia :)


  • molenka lubi to
szczęście nie jest dziełem przypadku ani darem bogów.
szczęście to coś, co każdy z nas musi wypracować dla samego siebie.
~ e. fromm

#4 Freefloyd88

Freefloyd88

    Nowy uczestnik

  • Użytkownik
  • 2 postów
  • Imię:Maciek

Napisano 25 kwiecień 2019 - 08:05

Kodeina sieje spustoszenie, a leki mają porzadkować...nie pomagasz sobie, a dodatkowo taki mix może mieć bardzo kiepskie skutki. Sama wątroba ma już nie lada wyzwanie.

Uważam, że powinieneś powiedzieć o tym lekarzowi. Po pierwsze może Ci pomóc w kwestii odstawiania kodeiny np. podając coś zamiast niej, po drugie łatwiej będzie Ci ją odstawić, gdy ktoś będzie Ci pomagał, po trzecie dobrze żeby ktoś skontrolował interakcje zachodzące pomiędzy tymi lekami.
Trzymam za Ciebie kciuki i gratulacje, że jesteś już na tej drodze- drodze do siebie i swojego pełnego życia :)

 

To bardzo miłe słowa,dziękuję :) ogólnie jeśli chodzi o interakcje to miałem takie 2 dni w ciągu miesiąca gdzie nastrój poszedł mocno w dół a później mocno do góry,entuzjazm,euforia,wszystko mi się chciało,na 2 dzień było już słabo.







Podobne tematy Collapse

  Temat Forum Autor Podsumowanie Ostatni post

Użytkownicy przeglądający ten temat: 2

0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych