Skocz do zawartości



Zdjęcie
- - - - -

Zaburzenia osobowości effectin er75 depakine chromo 300


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Tomek1996

Tomek1996

    Nowy uczestnik

  • Użytkownik
  • 10 postów
  • Imię:Tomek

Napisano 24 kwiecień 2019 - 20:01


Witam ktoś brał może w/w leki ja biorę 3 dzień i czuje się strasznie depakine i efektin po jednej rano i na wieczór jedna depakine
Proszę o opinie będę wdzięczny

#2 Tomek

Tomek

    Zadomowiony

  • Bywalec
  • 2094 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Poznań

Napisano 24 kwiecień 2019 - 20:06

Biorę Efectin w łącznej dawce 300mg. Depakine kiedyś brałem.

Nie jestem szczęśliwy, ale przynajmniej czasami pobudza mnie do działania.
  • Tomek1996 lubi to

#3 anche

anche

    anche

  • Moderator
  • 5242 postów
  • Płeć:Kobieta

Napisano 24 kwiecień 2019 - 23:28

Pierwsze dni mogą być trudne zawsze przy psychotropach.
Pisz co zauważasz u siebie, być może będziemy w stanie doradzić Ci coś konkretniej.


  • Tomek1996 lubi to
szczęście nie jest dziełem przypadku ani darem bogów.
szczęście to coś, co każdy z nas musi wypracować dla samego siebie.
~ e. fromm

#4 Tomek1996

Tomek1996

    Nowy uczestnik

  • Użytkownik
  • 10 postów
  • Imię:Tomek

Napisano 25 kwiecień 2019 - 07:48

Znaczy odczuwam nasilone objawy lęku itp i skutki uboczne tzn ciężki oddech,senność,mdłości,dziwny posmak w ustach,osłabienie,

#5 zielona-dama

zielona-dama

    Bywalec

  • Bywalec
  • 998 postów
  • Imię:Joanna
  • Płeć:Kobieta

Napisano 28 kwiecień 2019 - 17:18

Biorę wenlafaksynę w łącznej dawce 225 mg.Początkowo pomagała.niestety biorę też lek,który znosi jej działanie.Kiedyś brałam depakine,dobrze stabilizowała nastrój ale niestety trochę przytyłam bo miałam zwiększony apetyt.

#6 Tomek1996

Tomek1996

    Nowy uczestnik

  • Użytkownik
  • 10 postów
  • Imię:Tomek

Napisano 28 kwiecień 2019 - 17:45

zielona-dama A pamiętasz może jakieś skutki uboczne depakine chromo jak tak to ile mniej więcej czasu zajmuje żeby organizm przystosował się do tego leku ? Ja właśnie po którymś z tych leków nie wiem czy po depakine czy po effectinie nie mam wgl apetytu

#7 KrzysztofBne

KrzysztofBne

    Nowy uczestnik

  • Bywalec
  • 37 postów
  • Imię:MichalBNE
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Brisbane

Napisano 30 kwiecień 2019 - 09:29

@Tomek1996

 

W pierwszym etapie leczenia odczujesz  pogorszenie samopoczucia ale to po jakims czasie minie i zaczniesz czuc sie lepiej.



#8 zielona-dama

zielona-dama

    Bywalec

  • Bywalec
  • 998 postów
  • Imię:Joanna
  • Płeć:Kobieta

Napisano 30 kwiecień 2019 - 18:06

Oprócz zwiększonego apetytu nie zaobserwowałam działań niepożądanych.Od razu przyzwyczaiłam się do leku.





Podobne tematy Collapse

  Temat Forum Autor Podsumowanie Ostatni post

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych