Skocz do zawartości



Zdjęcie
- - - - -

Jestem nowy


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
40 odpowiedzi w tym temacie

#41 nicram1985

nicram1985

    Róbmy swoje!

  • Bywalec
  • 530 postów
  • Gadu-Gadu:67231457
  • Imię:Marcin
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Pomorze

Napisano 24 grudzień 2018 - 11:58


Biorę antydepresanty już 6 dzień i czuję się okropnie , moje wszystkie problemy z którymi się borykam stały się dla mnie jeszcze bardziej niszczące moją psychikę. Czy to normalne?



Tak, jak najbardziej. Leki tego typu mają to do siebie, że zaczynają działać dopiero po kilkunastu dniach i zazwyczaj okresowi ich zgrania się z organizmem towarzyszą nasilone objawy. Za tydzień powinno być już ok😃
"Co, kiedy, dlaczego, gdzie, za co i po co - świadek nieskończonych potyczek z niemocą."

-Jacek Kaczmarski





Podobne tematy Collapse

  Temat Forum Autor Podsumowanie Ostatni post

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych