Skocz do zawartości



* * * * * 2 głosy

Uzależnienie od nikotyny


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
130 odpowiedzi w tym temacie

#81 anche

anche
  • Płeć:Kobieta

Napisano 14 grudzień 2018 - 20:51


Polecam znaleźć sobie nowy nawyk np. Zawsze jak ma się ochotę wyjść na 5min na zewnątrz albo zjeść coś, zrobić 10 przykładów, zaparzyć herbatę. Nowy nawyk, ale zdrowy. Mózg ma chec na stymulację to można dostarczyć mu innej ;)
  • molenka lubi to

.... ?


#82 Gość_Liana_*

Gość_Liana_*
  • Gość

Napisano 16 grudzień 2018 - 21:37

To już 10 dni abstynencji nikotynowej...jestem z siebie dumna  :)  Wciąż mnie ciągnie ale już nie tak bardzo jak na początku.

 

@Pio_dom jak sobie radzisz?


Użytkownik Liana edytował ten post 16 grudzień 2018 - 21:38


#83 Kikyo

Kikyo
  • Imię:T
  • Płeć:Kobieta

Napisano 16 grudzień 2018 - 22:18

Liana, ja zmienilam fajki analogowe na iqos’a i on ma taka funkcje ze mozesz zaciagnac sie tylko 14 razy, ograniczylam palenie bardzo mocno, i pale tylko iqosa, wierze ze niedlugo i z niego zrezygnuje

#84 molenka

molenka
  • Płeć:Kobieta

Napisano 17 grudzień 2018 - 00:03

To już 10 dni abstynencji nikotynowej...jestem z siebie dumna  :)  Wciąż mnie ciągnie ale już nie tak bardzo jak na początku.

 

@Pio_dom jak sobie radzisz?

@Liana jestem pełna podziwu! Super, że się tak trzymasz.

Anche fajnie napisała, żeby znaleźć sobie inny, nowy nawyk. Do mnie przemawia, by wyjść 5 minut na świeże powietrze i przysiady/skłony, wymachy ramionami. Sama sobie taki nawyk wprowadzę, żeby nie żreć kompulsywnie, tak więc dzięki @anche

 

No i też jestem ciekawa, jak Piotr sobie radzi :)


  • Pio_dom lubi to
Dołączona grafika

#85 Gość_Liana_*

Gość_Liana_*
  • Gość

Napisano 17 grudzień 2018 - 06:28

@Kikyo super, że ograniczyłaś palenie...trzymaj tak dalej i liczę na to, że w końcu zrezynujesz nawet z iqos'a :)

 

@molenka rady anche stosuję i zamiast na papierosa wychodzę czasami powdychać świeże powietrze ale nie pomyślałam aby w ten sposób chronić się przed obżarstwem. Muszę chyba wprowadzić nową strategię...


  • anche i molenka lubią to

#86 Pio_dom

Pio_dom
  • Imię:Piotr
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lubelszczyzna

Napisano 17 grudzień 2018 - 12:27

Hej 

Nie jest źle, trzymam się :D

To już 

 

img-welcome-hero-komplete_11_01_welcome_
 

 


 

 

 

 

 

bez śmierdzącej fajeczki :P .


  • molenka, matrix i Willow47 lubią to
 
Narzekałem, że nie mam butów, dopóki nie spotkałem człowieka, który nie miał stóp.
 

#87 Pio_dom

Pio_dom
  • Imię:Piotr
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lubelszczyzna

Napisano 17 grudzień 2018 - 12:30

Magda BRAWOOOOO  ;)

dont-give-up-3403779__340.jpg


 
Narzekałem, że nie mam butów, dopóki nie spotkałem człowieka, który nie miał stóp.
 

#88 molenka

molenka
  • Płeć:Kobieta

Napisano 17 grudzień 2018 - 12:37

@Liana @Pio_dom

 

 

giphy.gif


  • Pio_dom lubi to
Dołączona grafika

#89 Gość_Liana_*

Gość_Liana_*
  • Gość

Napisano 17 grudzień 2018 - 14:46

@Pio_dom brawo chłopie...11 dzień to już coś. Wiem coś o tym :D


  • Pio_dom lubi to

#90 matrix

matrix
  • Płeć:Kobieta

Napisano 17 grudzień 2018 - 16:45

O będziemy mieli coś wspólnego Liana Pio dom i ja 2018.. Wolność od smierdzacych papierosow
Cele na 2019.. jakieś już są?
  • molenka i Pio_dom lubią to
Dołączona grafika

#91 Gość_Liana_*

Gość_Liana_*
  • Gość

Napisano 17 grudzień 2018 - 17:09

Cele na 2019.. jakieś już są?

 

Być szcześliwą i trochę szczuplejszą :) 


  • Willow47 lubi to

#92 Gość_relic_*

Gość_relic_*
  • Gość

Napisano 17 grudzień 2018 - 17:49

To niedługo zaczniesz realizację tego ostatniego celu tak myślę sobie :rolleyes:

#93 Kikyo

Kikyo
  • Imię:T
  • Płeć:Kobieta

Napisano 18 grudzień 2018 - 06:41

Cele na 2019 u mnie: polepszyc psychike, lepiej grac na skrzypcach, calkowicie zmienic moja i meza diete ( warzywna bardziej) zwiekszyc aktywnosc fizyczna.

#94 Gość_Liana_*

Gość_Liana_*
  • Gość

Napisano 03 styczeń 2019 - 10:57

@Pio_dom co u Ciebie? Jak sobie radzisz?

 

Nie pale już prawie miesiąc i nie mam ochoty wrócić...proces odstawienia przeszedł dość łagodnie...myślałam, że będzie gorzej



#95 Gość_relic_*

Gość_relic_*
  • Gość

Napisano 03 styczeń 2019 - 19:54

Nie ma to jak miłe zaskoczenie. To teraz wyobraź sobie, że fajeczki to cukiereczki i taka sama trucizna albo gorsza B)

 

Btw @Liana, naprawdę wielkie brawa za świetną akcję służącą poprawie swojego zdrowia :)



#96 Gravi

Gravi
  • Imię:Sebastian
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Olsztyn/NL

Napisano 03 styczeń 2019 - 23:24

@Pio_dom co u Ciebie? Jak sobie radzisz?
 
Nie pale już prawie miesiąc i nie mam ochoty wrócić...proces odstawienia przeszedł dość łagodnie...myślałam, że będzie gorzej

Hej! Liana jestes na prawde miła osobe i wspierac zawsze bede i podziwiam, ze udalo Ci sie wygrac z nalogiem! Mysle, ze Ci sie uda! Teraz najwazniejsze, zebys zwyczajnie do tego nie wrocila z nudow chocby o. O
Czytalas może ksiazke Allen Carre czy cos takiego? "Rzucic Palenie, Allen Carre" nie pamiętam - jak chcesz moge podeslac, dziwna, nudna ale potrafi "zaskoczyc"

A teraz pesynistycznie. Nie chce tego robic ale jak przeczytalem "bedzir gorzej" w Twoim poscie to zwyczajnie sie usmiechnalem i nie moge sie powstrzymac i napisać, ze BEDZIE GORZEJ :D Smiac sie z tego lub nie ale, no wlasnie...
Wydaje mi sie, ze najgorsze sa te pierwsze 2,3 tygodnie - a jeszcze gorsze jest to jak juz calkowicie rzucisz :D Zycze Ci, zeby Ci sie udalo ale wydaje mi sie, ze po prostu zapalisz z nudow, tak zwyczajnie kupisz paczke fajek w gorszym dniu i tyle.

Obym sie mylil i to co napisałem stalo sie motywacja dla Ciebie, ze jednak nir pozwolisz sobie stracic az tyle jedno dnia :) Milego i nie pal!

Użytkownik Graviora edytował ten post 03 styczeń 2019 - 23:25

Setki pytan, tysiace odpowiedzi.
#BedzieGorzej. #NobodyCanSaveMe

#97 Gość_Liana_*

Gość_Liana_*
  • Gość

Napisano 04 styczeń 2019 - 08:19

@Graviora dziękuję ci za słowa wsparcia...myślę, że nie zacznę palić z nudów bo zwyczajnie przeszła mi chęć na zapalnie i nie chcę popełnić największej głupoty ponownie swojego życia. Myślę, że rozprawiłam się z fajkami raz na zawsze i każde ponowne zapalenie wiąże się z trudami rzucania a i każdy papieros przybliża mnie do raka płuc a tego się boję tak więc BĘDZIE GORZEJ jeżeli znów bym zapaliła :D A ja chce przeczyć Twojemu twierdzeniu więc powstrzymam się od tego i nie będzię gorzej tylko lepiej choć w tym przypadku :D 



#98 Gość_relic_*

Gość_relic_*
  • Gość

Napisano 04 styczeń 2019 - 08:20

nie będzię gorzej tylko lepiej choć w tym przypadku :D

Wolałbym, żeby we wszystkich przypadkach było lepiej :D

#99 Gość_Liana_*

Gość_Liana_*
  • Gość

Napisano 04 styczeń 2019 - 08:27

Wolałbym, żeby we wszystkich przypadkach było lepiej :D

Też bym wolała ale @Graviora czasami ma racje i nie jest to jakieś pesymistyczne podejście tylko realistyczne, że zawsze dobrze być nie może. A czasami nawet jest tak jak mówi przysłowie- nie ma tego złego co by na dobrze nie wyszło ;)


  • Gravi lubi to

#100 Gość_nicram1985_*

Gość_nicram1985_*
  • Gość

Napisano 04 styczeń 2019 - 08:32

A ja wychodzę z założenia, że gorzej już bywało. Bo bywało😉 Chyba dlatego daję radę jakoś.

Użytkownik nicram1985 edytował ten post 04 styczeń 2019 - 08:34






Podobne tematy Collapse

  Temat Forum Autor Podsumowanie Ostatni post

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych