Skocz do zawartości



Zdjęcie
- - - - -

Problemy ze snem w depresji i nerwicy

sen depresja nerwica problem senność zaburzenia leki

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 miszka

miszka
  • Imię:Kami

Napisano 01 wrzesień 2018 - 13:32


Cześć :) 

 

Mam 23 lata i od 2 lat choruję na depresję, 2 miesiące temu objawiła się również u mnie nerwica lękowa. Od 2 miesięcy biorę leki: rano 1 tabletka moklar 150mg, popołudniu 1 tabletka moklar 150mg oraz godzinę przed snem Trittico CR 75mg obecnie 1/3 tabletki. Mój stan zdecydowanie się poprawił po rozpoczęciu leczenia farmakologicznego jednak zauważyłam od jakiś 3 tygodni dziwną tendencję związaną ze snem. Gdy zasypiam ok 23 ciężko jest mi się obudzić po przespanych pełnych 8 godzinach snu. Sen jest mocny i spokojny jednak obudzić mogę się dopiero ok 10/11 popołudniu. Natomiast zdarza mi się (rzadko i staram się unikać) zasnąć ok 2-3 w nocy i obudzić się bez budzika ok. 9 rano i być bardziej wyspaną niżeli po tych 8 godzinach. Za miesiąc rozpoczynam pracę i chciałabym znaleźć jakiś złoty środek by móc wstać wcześniej rano, kładząc się o normalnej godzinie. Jak to u Was wygląda? Macie jakieś porady? Pozdrawiam 



#2 Gość_Liana_*

Gość_Liana_*
  • Gość

Napisano 01 wrzesień 2018 - 14:53

Witaj Kami na forum...podejrzewam, że Trittico tak na ciebie działa nasennie. Uzgodnij z lekarzem zmniejszenie dawki.


Użytkownik Liana edytował ten post 01 wrzesień 2018 - 15:18


#3 miriam*

miriam*
  • Płeć:Kobieta
  • Lokalizacja:Warszawa

Napisano 01 wrzesień 2018 - 15:40

Spróbuj wsłuchać się w swój organizm i zaobserwuj kiedy najbardziej czujesz się komfortowo.
To zależy o której będziesz musiała wstawać do pracy. Ja zaobserwowałem, że mam podobnie jak Ty. Lepiej się czuję, kiedy śpię do 8-9.00, a zasypiam po północy.

#4 owsianka

owsianka
  • Imię:Asia

Napisano 02 wrzesień 2018 - 21:07

Witaj Kami na forum...podejrzewam, że Trittico tak na ciebie działa nasennie. Uzgodnij z lekarzem zmniejszenie dawki.

1/3 tabletki to nie jest raczej na tyle silna dawka.



#5 Gość_relic_*

Gość_relic_*
  • Gość

Napisano 03 wrzesień 2018 - 07:09

Biorę trittico 1/3 i czasem właśnie jest taki efekt, że jestem kolowaty do południa. Ale nie zawsze tak jest. 



#6 molenka

molenka
  • Płeć:Kobieta

Napisano 03 wrzesień 2018 - 12:29

1/3 tabletki to nie jest raczej na tyle silna dawka.

 

swego czasu przerabiałam ten lek, w takiej właśnie dawce i musiałam odstawić, bo byłam nieżywa przez kilka godzin po zmartwychwstaniu (naprawdę nie mogę nazwać tego przebudzaniem)

zwiększenie dawki do właściwej nie wchodziło w grę


Dołączona grafika





Podobne tematy Collapse

  Temat Forum Autor Podsumowanie Ostatni post

Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: sen, depresja, nerwica, problem, senność, zaburzenia, leki

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych