Skocz do zawartości



Zdjęcie
- - - - -

Sertralina - Miravil 50mg

Miravil sertralina depresja nerwica płacz lęk smutek dramat

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Nerwicus

Nerwicus

    Nowy uczestnik

  • Użytkownik
  • 12 postów

Napisano 12 lipiec 2018 - 16:20


Witam, od ponad 3 miesięcy lecze sie na nerwice lękową z napadami paniki i epizodami depresyjnymi, przez te 3 miesiace brałem spamilan 1/2 tabletki rano i 1/2 tableki wieczorem i sulpiryd raz dziennie rano. Te 3 miesiace wygladaly mniej wiecej tak ze raz na tydzien lub dwa dopadał mnie silny lęk albo silny smutek,ostatni miesiąc głównie smutek (W przerwach między silym lękiem/smutkiem bywało różnie, czasem dobrze czasem gorzej ale do zniesienia). W środe (10.07.2018) poszedłem do psychiatry opowiedzieć co się dzieje, psychiatra przepisała mi lek Miravil 50 mg i zaleciła żeby brać po pół tabletki przez 4 dni a potem już calą.
Nastepnego dnia obudzilem sie o 5 rano przestraszony, wziąłem hydroxyzyne i jakoś zasnąłem ale przez cały dzień juz byłem pozbawiony radości i smutny
Dzisiaj (12.07.2018) wielokrotnie budziłem się w nocy zlany potem, od 3 do 4 rano dostalem biegunki (prawdopodobnie z nerwów) w końcu wziąłem hydroxyzyne i zasnąłem, teraz gdy to pisze jestem po drugim napadzie płaczu, nie wiem już co ze mną bedzie.
No i mam kilka pytań: Czy to możliwe ze przy tak małej dawce i tak krótkim czasie brania Miravilu wystąpiły już pierwsze skutki uboczne? Jeśli tak to jak długo mogą one trwać i jak przetrwać czas w którym będą? Czy jeśli po tak długim czasie lęki i smutek nie ustępują to powinienem zmienić psychiatre?
Prosze o pomoc, pozdrawiam



#2 Willow47

Willow47

    Zadomowiony

  • Moderator
  • 8477 postów
  • Imię:Willow
  • Płeć:Kobieta
  • Lokalizacja:Skąd Inąd

Napisano 12 lipiec 2018 - 17:36

Leczenie depresji i nerwicy lękowej nie trwa tydzień niestety. 

Skutki uboczne leków są odczuwalne nawet na minimalnych dawkach i chociaż to zwykle przykre doświadczenie to trzeba to przetrwać. 

Z lekami i trafnością ich doboru jest różnie. Czasami trzeba dwa trzy razy zmienić lek zanim trafi się na ten, który zadziała i postawi nas na nogi. 

Najważniejsze w Twoim przypadku jest ogarnięcie ataków lęku. Jak to się uspokoi smutki i obniżony nastrój zacznie się stabilizować. Ale na to potrzeba czasu. 

Jeśli okaże się, że i ten lek nie jest skuteczny to zmień lek, nie lekarza. No chyba, że nie rozumie Cię, nie słucha albo lekceważy.

 

 

Witaj na forum :)


Dołączona grafika
 
Odwaga to panowanie nad strachem a nie jego brak 

#3 Nerwicus

Nerwicus

    Nowy uczestnik

  • Użytkownik
  • 12 postów

Napisano 12 lipiec 2018 - 18:56

Bardzo dziękuje za odpowiedź Willow47!

 

Jeszcze takie pytanie czy jeśli po tych ponad 3 miesiącach (prawie 4!) lęk i smutek nawracają, czy nie oznacza to że sulpiryd i spamilan sie nie sprawdziły?

 

edit. Bo zapomniałem dodać ze oprócz Miravilu psychiatra kazała brać po całej tabletce Spamilanu rano i wieczorem i sulpiryd brać tak jak wcześniej


Użytkownik Nerwicus edytował ten post 12 lipiec 2018 - 19:16


#4 zielona-dama

zielona-dama

    Weteran forum

  • Bywalec
  • 1027 postów
  • Imię:Joanna
  • Płeć:Kobieta

Napisano 13 lipiec 2018 - 15:51

Lęk i smutek mogą nawracać.Leczenie niepolega tylko na braniu leków,ale i na pracy nad sobą.Leki wyciszają i sprawiają,że lęk jest do zniesienia.Czasami do leków trzeba się przyzwyczaić i w pierwszej chwili niekoniecznie można czuć się super.3 miesiące to krótko.Tak naprawdę leki w pełni rozkręcają się po około pół roku.Tak mówił mi psychiatra.





Podobne tematy Collapse

  Temat Forum Autor Podsumowanie Ostatni post

Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Miravil, sertralina, depresja, nerwica, płacz, lęk, smutek, dramat

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych