Skocz do zawartości



Zdjęcie

Problemy z oddawaniem moczu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
13 odpowiedzi w tym temacie

#1 pixelosis

pixelosis

    Nowy uczestnik

  • Bywalec
  • 14 postów
  • Imię:Janek

Napisano 14 marzec 2018 - 08:20

Witam,

Od 2 miesięcy biorę wenflaksynę. Czuję się po niej super, jednak jakiś tydzień temu pojawił się problem. Czuję pieczenie w pęcherzu aż do cewki moczowej praktycznie cały czas, bezustannie. Czy ktoś miał coś podobnego? To minie czy to po prostu lek nie dla mnie?



#2 Zmiennokształtny

Zmiennokształtny

    Nowy uczestnik

  • Bywalec
  • 70 postów
  • Imię:Damian
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wrocław

Napisano 14 marzec 2018 - 08:28

A to na pewno wina leku? Może to jakieś zakażenie? Ja biorę wenle od półtora roku i nie miałem takich objawów.

#3 pixelosis

pixelosis

    Nowy uczestnik

  • Bywalec
  • 14 postów
  • Imię:Janek

Napisano 14 marzec 2018 - 08:35

Pewności 100% nie mam, ale miałem tak samo z paroksetyną i mijało kilka dni po odstawieniu leku. Na forach zagranicznych znalazłem informacje, że ludzie tak mają, niestety rozwiązania problemu nikt za bardzo nie podał, dlatego myślałem, że zapytam tutaj.



#4 molenka

molenka

    Molly

  • Moderator
  • 13853 postów
  • Płeć:Kobieta

Napisano 14 marzec 2018 - 08:48

Witam,

Od 2 miesięcy biorę wenflaksynę. Czuję się po niej super, jednak jakiś tydzień temu pojawił się problem. Czuję pieczenie w pęcherzu aż do cewki moczowej praktycznie cały czas, bezustannie. Czy ktoś miał coś podobnego? To minie czy to po prostu lek nie dla mnie?

to najprawdopodobniej zapalenie pęcherza moczowego/cewki moczowej

 

śmigaj natychmiast do lekarza rodzinnego, bo jeśli to stan zapalny, to trzeba brać antybiotyk


  • szmaragd lubi to

giphy.gif


#5 Gość_psychonauta_*

Gość_psychonauta_*
  • Gość

Napisano 14 marzec 2018 - 08:53

Przy SSRI bodajże ma się 'ejakulację wsteczną', co może być jednym z powodów.



#6 pixelosis

pixelosis

    Nowy uczestnik

  • Bywalec
  • 14 postów
  • Imię:Janek

Napisano 14 marzec 2018 - 08:58

to najprawdopodobniej zapalenie pęcherza moczowego/cewki moczowej

 

śmigaj natychmiast do lekarza rodzinnego, bo jeśli to stan zapalny, to trzeba brać antybiotyk

 

Tylko gdyby to był stan zapalny to czy nie miałbym takich dolegliwości nawet po odstawieniu wenlafaksyny? 



#7 Gość_północ-południe_*

Gość_północ-południe_*
  • Gość

Napisano 14 marzec 2018 - 09:00

Przy SSRI bodajże ma się 'ejakulację wsteczną', co może być jednym z powodów.

Wenlafaksyna to SNRI. Opóźnienie wytrysku jest, znaczy tak jest napisane w możliwych skutkach ubocznych niektórych ssri, tylko ja przez to rozumiem, że "pocisk" jest wstrzymywany, ale leci :-). O wytryskach wstecznych nie słyszałem.

Użytkownik północ-południe edytował ten post 15 marzec 2018 - 02:13


#8 molenka

molenka

    Molly

  • Moderator
  • 13853 postów
  • Płeć:Kobieta

Napisano 14 marzec 2018 - 10:12

 

Tylko gdyby to był stan zapalny to czy nie miałbym takich dolegliwości nawet po odstawieniu wenlafaksyny? 

nie marnowałabym czasu na analizy, tylko poleciała do lekarza

nieleczone zakażenia są niebezpieczne, mogą być po nich poważne komplikacje

co Ci szkodzi zrobić badanie moczu? nawet bez skierowania to niewielki koszt, a szybki wynik pozwoli na szybką reakcję

 

nie wszystko przecież musi być skutkiem ubocznym antydepresantów, a zakażenia dróg moczowych to częsta dolegliwość


  • Wisienka770330 lubi to

giphy.gif


#9 Willow47

Willow47

    Zadomowiony

  • Moderator
  • 8258 postów
  • Imię:Willow
  • Płeć:Kobieta
  • Lokalizacja:Skąd Inąd

Napisano 14 marzec 2018 - 11:34

To nie wygląda na skutek uboczny wenli, raczej na zapalenie....to, że chwilowo objawy "mijają" może oznaczać, że masz przewlekłe zapalenie, które przybiera czasami formę bezobjawową. Przy wenli charakterystyczne jest zatrzymanie mikcji, czyli czujesz potrzebę, idziesz do toalety i nic....dopiero po chwili możesz oddać mocz. Ale jest to bezbolesne. Do lekarza i na wyniki.


Dołączona grafika
 
Odwaga to panowanie nad strachem a nie jego brak 

#10 pixelosis

pixelosis

    Nowy uczestnik

  • Bywalec
  • 14 postów
  • Imię:Janek

Napisano 14 marzec 2018 - 12:15

Zwykłe badanie moczu?



#11 Willow47

Willow47

    Zadomowiony

  • Moderator
  • 8258 postów
  • Imię:Willow
  • Płeć:Kobieta
  • Lokalizacja:Skąd Inąd

Napisano 14 marzec 2018 - 12:16

tak


Dołączona grafika
 
Odwaga to panowanie nad strachem a nie jego brak 

#12 Gość_północ-południe_*

Gość_północ-południe_*
  • Gość

Napisano 15 marzec 2018 - 02:15

Ja bym jednak radził dokładnie przeczytać ulotkę, bo w rzadko występujących skutkach ubocznych można czasami znaleźć ciekawe rzeczy. Może trafiło właśnie na jeden z nich.

#13 Zmiennokształtny

Zmiennokształtny

    Nowy uczestnik

  • Bywalec
  • 70 postów
  • Imię:Damian
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wrocław

Napisano 15 marzec 2018 - 17:10

Tylko, że w ulotce od wenlafaksyny jest kilkadziesiąt skutków ubocznych i chyba każdy może sobie przypisać kilka z nich :P



#14 zielona-dama

zielona-dama

    Weteran forum

  • Bywalec
  • 1003 postów
  • Imię:Joanna
  • Płeć:Kobieta

Napisano 15 marzec 2018 - 18:29

Z tymi rzadko występującymi skutkami ubocznymi to jest tak,że ciężko powiązać je z działaniem leku.pisane są tylko jako za przeproszeniem dupochron dla firm farmaceutycznych.
  • Zmiennokształtny lubi to





Podobne tematy Collapse

  Temat Forum Autor Podsumowanie Ostatni post

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych