Skocz do zawartości

Zdjęcie
- - - - -

Witajcie, bardzo proszę o pomoc

pomoc praca magisterska dda alkohol mama

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 eewuskaa

eewuskaa

Nowy uczestnik

• Bywalec
  • 5 postów

Napisano 08 maj 2016 - 17:48

Dzień dobry,

bardzo proszę o przeczytanie tego posta do końca, być może ktoś z Państwa będzie chciał i mógł mi pomóc.

Jestem studentką V roku  psychologii na UAM w Poznaniu, właśnie piszę pracę magisterską i poszukuję pilnie osób badanych. 

Poszukuję: dorosłych, którzy mieli mniej niż 10 lat kiedy ich MAMA zaczęła nadużywać alkoholu.

Jestem jak najbardziej świadoma, że niniejsze forum poświęcone jest głównie depresji. Jednakże, może znajdą się tutaj osoby, które doświadczyły dorastania w rodzinie z pijącą mamą. 

Jeśli są tutaj takie osoby, to bardzo proszę o pomoc. Badanie polega na wypełnieniu ankiety internetowej, która znajduje się w linku poniżej. Badanie nie porusza spraw intymnych, nie pytam tam również o alkoholizm mamy i przede wszystkim - jest ono ANONIMOWE.

Czasu mam coraz mniej, a badanych ciągle mi brakuje, także raz jeszcze proszę o poświęcenie mi czasu.

Dodatkowo, jeśli znają Państwo kogoś, kto mógłby mi pomóc, to jak najbardziej można podesłać tej osobie poniższy link, będę niezmiernie wdzięczna za pomoc w ukończeniu studiów :)

LINK DO ANKIETY: http://goo.gl/forms/GIrU3sUl4m

W razie jakichkolwiek pytań, czy wątpliwości, proszę o kontakt mailowy: [email protected]<script data-cfhash='f9e31' type="text/javascript">/* */</script>

Pozdrawiam, 

Ewa.

Użytkownik eewuskaa edytował ten post 08 maj 2016 - 17:54

#2 Gość_toy__*

Gość_toy__*
  • Gość

Napisano 08 maj 2016 - 17:59

kontakt mailowy utrudniony :huh:

#3 eewuskaa

eewuskaa

Nowy uczestnik

• Bywalec
  • 5 postów

Napisano 08 maj 2016 - 18:47

Dziękuję za szybki odzew!

Śpieszę z odpowiedziami! :)