Skocz do zawartości



Zdjęcie
* * * * * 1 głosy

Co mnie dzisiaj cieszy


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1925 odpowiedzi w tym temacie

#21 Gość_Lady Cassandra_*

Gość_Lady Cassandra_*
  • Gość

Napisano 29 lipiec 2017 - 22:35


Ja dzisiaj zrobilam az trzy razy cwiczenie na oczki :)



#22 Luffy

Luffy

    Nowy uczestnik

  • Bywalec
  • 39 postów
  • Imię:Luffy
  • Płeć:Mężczyzna

Napisano 29 lipiec 2017 - 22:42

yy chyba na boczki:D



#23 Willow47

Willow47

    Zadomowiony

  • Moderator
  • 8207 postów
  • Imię:Willow
  • Płeć:Kobieta
  • Lokalizacja:Skąd Inąd

Napisano 29 lipiec 2017 - 23:36

moze na oczki  :P

 

a ja sie ciesze, ze wyszlam do znajomych, bo nie chcialam, jak zwykle..


Dołączona grafika
 
Odwaga to panowanie nad strachem a nie jego brak 

#24 Gość_Lady Cassandra_*

Gość_Lady Cassandra_*
  • Gość

Napisano 29 lipiec 2017 - 23:47

yy chyba na boczki:D

 

Nie, na oczy :)



#25 Gość_Lady Cassandra_*

Gość_Lady Cassandra_*
  • Gość

Napisano 29 lipiec 2017 - 23:48

moze na oczki  :P

 

a ja sie ciesze, ze wyszlam do znajomych, bo nie chcialam, jak zwykle..

 

Ciesze sie razem z Tb :)



#26 Tawak

Tawak

    Bywalec

  • Bywalec
  • 706 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Warszawa

Napisano 30 lipiec 2017 - 11:39

Cieszy mnie uczestnictwo we mszy świętej. A teraz słońce świecące na moje stopy.
  • Willow47 lubi to

#27 Gość_Lady Cassandra_*

Gość_Lady Cassandra_*
  • Gość

Napisano 30 lipiec 2017 - 14:25

Rozmowa z moim jedynym przez telefon <3



#28 Gość_rainy_day_*

Gość_rainy_day_*
  • Gość

Napisano 30 lipiec 2017 - 14:30

Cieszy mnie to, że ktoś się cieszy, i że jego dzień jest pełen życia :)
Nie wiem dokładnie kto ale na pewno ktoś taki jest :)

#29 Gość_Yann_*

Gość_Yann_*
  • Gość

Napisano 01 sierpień 2017 - 16:46

Wczoraj jak jechałem do Mińska Mazowieckiego na zakupy (bo u mnie to tylko alkohol i chipsy na zagrychę można kupić) to pomachały mi dwie niewiasty stojące przy drodze. Moje serce aż się raduje, bo zazwyczaj od płci przeciwnej słyszałem coś typu "wypad z takim ryjem", "Seba, weź mu wpi*rdol we czterech z kolegami" itp. a tutaj mi pomachały. Takie miłe zaskoczenie. ^_^



#30 Complicated_85

Complicated_85

    Zadomowiony

  • Bywalec
  • 4988 postów
  • Gadu-Gadu:3246621
  • Imię:Dominika
  • Płeć:Kobieta
  • Lokalizacja:Lublin

Napisano 01 sierpień 2017 - 16:48

Wczoraj jak jechałem do Mińska Mazowieckiego na zakupy (bo u mnie to tylko alkohol i chipsy na zagrychę można kupić) to pomachały mi dwie niewiasty stojące przy drodze. Moje serce aż się raduje, bo zazwyczaj od płci przeciwnej słyszałem coś typu "wypad z takim ryjem", "Seba, weź mu wpi*rdol we czterech z kolegami" itp. a tutaj mi pomachały. Takie miłe zaskoczenie. ^_^

Hmm, jeszcze jakby były 40+ :)


"The pain you feel today, will be the strength you feel tomorrow".

 

"Prawdziwe zwycięstwo to zwycięstwo nad samym sobą".

 

 


#31 Gość_Yann_*

Gość_Yann_*
  • Gość

Napisano 01 sierpień 2017 - 16:49

Hmm, jeszcze jakby były 40+ :)

Niestety, ta starsza wyglądała na max 30. :(



#32 Gość_Lady Cassandra_*

Gość_Lady Cassandra_*
  • Gość

Napisano 01 sierpień 2017 - 20:41

Dzis mnie ucieszylo to, ze chociaz jestem w zlym stanie, to jakos daje rade funkcjonowac.



#33 Gość_rainy_day_*

Gość_rainy_day_*
  • Gość

Napisano 01 sierpień 2017 - 21:25

A mnie, że w końcu leżę.
Poza tym do dupy.

#34 Paweł 1983

Paweł 1983

    Zadomowiony

  • Bywalec
  • 5761 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisano 01 sierpień 2017 - 21:31

upiekłem duży, soczysty kawał indyka, prosta sprawa a z warzywami smakuje zajebiście :) Poza tym dzień gorący aż nie do wytrzymania ale ogulnie rzecz biorąc był dobry, spotkałem starszego faceta który podobnie jak ja lubi stare samochody i jeżdzi samochodem takim jak ja tylko w kombi, fajne spotkanie, fajna rozmowa, mieszka niedaleko mnie, parkuje u mnie jak idzie do fryzjera i obiecał że da się przejechać jego bryką, tak dla porównania :)

 

Przegadałem 1,5 godziny z sąsiademi wypiłem piwko :)


Wszystko co doskonałe, dojrzewa powoli.


..widzę że się Pan ładnie przedstawił, przed nam, tutaj, w tej chwili słuchaczom, przed milionami słuchaczy....

#35 Gość_Lady Cassandra_*

Gość_Lady Cassandra_*
  • Gość

Napisano 01 sierpień 2017 - 21:40

To fajnie, ze miales udany i mily dzien :)



#36 Paweł 1983

Paweł 1983

    Zadomowiony

  • Bywalec
  • 5761 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisano 01 sierpień 2017 - 21:50

mało jest takich ale jak się zdarzy to cieszy :)


Wszystko co doskonałe, dojrzewa powoli.


..widzę że się Pan ładnie przedstawił, przed nam, tutaj, w tej chwili słuchaczom, przed milionami słuchaczy....

#37 Gość_Lady Cassandra_*

Gość_Lady Cassandra_*
  • Gość

Napisano 01 sierpień 2017 - 21:51

To sie ciesze, ze sie cieszysz :)


  • Paweł 1983 lubi to

#38 Gość_rainy_day_*

Gość_rainy_day_*
  • Gość

Napisano 02 sierpień 2017 - 06:53

cieszy mnie to, że się cieszycie.

mnie na razie tylko to, że udało mi się nie zasnąć w drodze do pracy.



#39 to_tylko_ja

to_tylko_ja

    Nowy uczestnik

  • Bywalec
  • 69 postów
  • Gadu-Gadu:48541726
  • Płeć:Kobieta
  • Lokalizacja:Poznań

Napisano 02 sierpień 2017 - 09:22

Że udało mi się wcześniej wstać i że robię wszystko, by być gotową na dzisiejszy dzień.



#40 Gość_Lady Cassandra_*

Gość_Lady Cassandra_*
  • Gość

Napisano 02 sierpień 2017 - 11:19

Ze powoli wychodze z dola, choc bardzo powolutku.







Podobne tematy Collapse

  Temat Forum Autor Podsumowanie Ostatni post

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych