Depresja.ws - Forum: Brak sił do życia, izolacja - Depresja.ws - Forum

Skocz do zawartości

Strona 1 z 1
  • Nie możesz napisać tematu
  • Nie możesz odpowiedzieć

Brak sił do życia, izolacja Oceń temat: -----

#1 Użytkownik nie jest zalogowany   Karolina_23 

• Nowy uczestnik
  • Pip
  • Wyślij prywatną wiadomość
  • Grupa: Użytkownik
  • Postów 1

Napisano 01 luty 2012 - 15:40

Witam,
Mam na imię Karolina, mam 23 lata. Studiuję zaocznie, w tygodniu pracuję. Nigdy nie miałam dużo pewności siebie, jestem bardzo nieśmiała ale odkąd poszłam na studia całkiem odizolowałam się od ludzi. Nie umiem rozmawiać z ludźmi, nie wiem o czym, jestem sztywna i spięta. Jedyne koleżanki jakie mam to te, które poznałam przez moją koleżankę z liceum. W pracy nie mam żadnych znajomych, ludzie mnie nie lubią bo jestem małomówna i sztuczna..zmuszam się do rozmowy z innymi, stwarzam dystans. Jedyną osobą, która jest mi bliska i wie o mnie wszystko jest mój chłopak ale on już nie radzi sobie ze mną..Od jakiegoś czasu mój stan się pogarsza, jestem nieszczęśliwa tak, że aż boli, nie chcę z nikim rozmawiać, nigdzie wychodzić. Ciągle mam pretensje do mojego chłopaka, nie wiem o co..chyba odreagowuję na nim wszystkie moje smutki. Zmuszam się, żeby chodzić do pracy, żeby robić w niej niezbędne rzeczy, żeby mnie nie wyrzucili..nie mogę się zmusić do nauki, zawalam egzaminy. Jednocześnie mam ciągłe poczucie winy, wyrzuty sumienia. Wszystko co robię wydaje mi się nieodpowiednie. Na zewnątrz udaję wesołą dziewczynę tylko odrobinę nieśmiałą a wewnątrz mam ochotę zniknąć, pójść do domu i nigdy już nie wyjść..
Sama nie wiem kim jestem, czego chcę..nie mam własnego zdania na własny temat bo nie wiem jakie powinno być. Zawsze robiłam wszystko, żeby zadowolić innych.