Depresja.ws - Forum: Cóż za rozczarowanie - Depresja.ws - Forum

Skocz do zawartości

Strona 1 z 1
  • Nie możesz napisać tematu
  • Nie możesz odpowiedzieć

Cóż za rozczarowanie Oceń temat: -----

#1 Użytkownik nie jest zalogowany   słaby 

• Nowy uczestnik
  • Pip
  • Wyślij prywatną wiadomość
  • Grupa: Użytkownik
  • Postów 2

Napisano 21 styczeń 2012 - 10:29

Witam.
Mam od jakiegoś czasu problem, jak większość z nas. Moje problemy to depresja, lęki i bezsenność. Bałem się ale w końcu poszedłem do psyhiatry. Poszedłem ponieważ nie mogłem już wytrzymać i potrzebuję leków, przede wszystkim na sen. Jestem studentem i potrzebuję trochę siły żeby zdać egzaminy. Ostatni miesiąc sypiam po jakieś 3-4 godz dziennie i jestem strasznie zmęczony, nie mam na nic siły. Pomyślałem, jak cudownie było by dostać lek i pospać 12 nawet 16 godz. I co dostałem? Lek o nazwie 'chlorprthixen zentiva'. Już czytając ulotkę wiedziałem że nie jest to lek na sen. Wziąłem go o mniej wię\ej 20;30 i nie mogłem usnąć do ok 3;00. Straszbue kręciło mi się w głowie, czułem sie jak bym miał ze 20 promili, serce waliło jak oszalał ale najgorszy był problem z oddychaniem. Po prostu jak się kładłem to odrazu jakbym miał taktany nos. Nie mam katary więc to nie od zatkanego nosa, trochę się czułem jakby mi ktoś płucaścisnął.
Powiedzcie czy ja jestem aż tak nienormalny czy doktorek mi dał beznadziejny lek. Od jakiegoś czasu mam myślui samobójcze i takie akcje jak dzisiejsza noc mnie tylko przybliżają do teko. Jest już ok 10 a ja nie mam siły wstać. Cały czas strasznie kręci mi się w głoweie, nie mam na nic siły i mam białe mraczki przed oczami więc słabo widzę(sory za błędy).
pozdrawiam
(jeszcze bardziej)słaby
0

#2 Użytkownik nie jest zalogowany   marta1111 

• Zadomowiony
  • PipPipPipPipPip
  • Postów 1878

Napisano 21 styczeń 2012 - 12:33

Witaj

Ja miałam podobne objawy... ALe już nie pamiętam jaki to był lek. Dostałam go z 8 lat temu, więc wybacz :D ...