Depresja.ws - Forum: Pustka, zmarnowanie - Depresja.ws - Forum

Skocz do zawartości

Strona 1 z 1
  • Nie możesz napisać tematu
  • Nie możesz odpowiedzieć

Pustka, zmarnowanie Oceń temat: -----

#1 Użytkownik nie jest zalogowany   zmieniony 

• Nowy uczestnik
  • Pip
  • Wyślij prywatną wiadomość
  • Grupa: Użytkownik
  • Postów 7

Napisano 19 styczeń 2012 - 03:19

Witam jestem tutaj nowy, mam 19 lat. Jestem ,,studentem''

Mam podobne problemy do waszych. Zamknięcie się w sobie, izolacja od innych osób, brak chęci do czego kolwiek. Sam się sobie dziwie, zostałem mistrzem w ucieczkach od innych osób. Po zajęciach przychodzę do mieszkania i siedzę przed kompem... Czas leci, a ja nic nie robię, tracę go a mógłbym zrobić tyle rzeczy dla siebie i innych. Mam założoną blokadę na siebie. Nie wyjde na piwo, bo mi się robi nie dobrze na sam zapach jego(to od nerwów). Koledzy gdzieś wychodzą a ja ... jest mi głupio.
Przepraszam za chaotyczny tekst i krótki, ale nie chce mi się go sklejać... Jest to tylko urywek tego co we mnie siedzi. Jeśli jest ktos w moim wieku i chcialby pogadac to niech wysle meila, z chęcią wymienie się przeżyciami, odczuciami. Może się coś ruszy

Pozdrawiam wszystkich
0

#2 Użytkownik nie jest zalogowany   Zaklęta w marmur 

• Zadomowiony
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Moderator
  • Postów 1741

Napisano 19 styczeń 2012 - 12:21