Witam,
mam na imię Ewa, aktualnie jestem studentką filologii polskiej w Lublinie. Nie napiszę czym się interesuję itp., bo to już nie istotne. Proszę o pomoc ...
Nie wiem od czego zacząć ... Obawiam się, że cierpię na depresję ... Niestety nie stać mnie na wizytę u specjalisty i zweryfikowanie tego. Wiem, że potrzebuję pomocy i terapii zanim będzie za późno. Mam myśli samobójcze - coraz częściej zastanawiam się w jaki sposób pozbawić się życia - bo ja już nie chcę żyć ...Codziennie płaczę, nawet kilka razy dziennie, nie mam ochoty wstać z łóżka żeby iść na uczelnię. Nie zależy mi już na studiach, na niczym mi nie zależy, obwiniam się o każde niepowodzenie. Kiedyś miałam pasje - kino, teatr. Teraz to już się nie liczy. "Zmusiłam" się ostatnio na wyjście do kina, myślałam że poczuję się lepiej, kiedyś kino przynosiło mi tyle radości. Ale siedząc na sali kinowej spostrzegłam, że tylko ja jestem sama - wszyscy przychodzili z partnerami ... Poczułam się bardzo samotna, rozpłakałam się i wyszłam.
Zbliża się sesja, wiem że zawalę egzaminy bo nawet nie mam ochoty sięgnąć do notatek ... Być może ktoś uzna to za oznakę lenistwa, ale to nie tak. Mam świadomość, że jeśli czegoś nie zrobię to zawalę semestr, ale kiedy próbuję się do "zmusić" do przeczytania notatek odnoszę wrażenie, że wszystko co robię nie ma sensu, że jestem beznadziejna, że do niczego się nie nadaję. Poddaję się.
Nie mam oparcia w znajomych. W szkole średniej nie miałam przyjaciół, kiedy szkoła się skończyła każdy poszedł w swoją stronę, nie spoglądając za siebie. Jedyna osoba, którą uważałam za przyjaciółkę, zostawiła mnie 3 lata temu. Nie mamy kontaktu.
Na rodzinę też nie mogę liczyć ... Mój ojciec jest alkoholikiem, matka uważa, że do niczego się nie nadaję, jeśli coś mi się nie udaje zaraz wpada szał i wygarnia mi to. Dlatego boję się porażek ... Dlatego chcę się zabić.
Wiem, że potrzebuję pomocy, niestety nie stać mnie na wizytę u lekarza specjalisty.