Depresja.ws - Forum: FAXOLET ER ,ktoś brał - Depresja.ws - Forum

Skocz do zawartości

Strona 1 z 1
  • Nie możesz napisać tematu
  • Nie możesz odpowiedzieć

FAXOLET ER ,ktoś brał Oceń temat: -----

#1 Użytkownik nie jest zalogowany   invisiblee 

  • Nowy uczestnik
  • Pip
  • Wyślij prywatną wiadomość
  • Grupa: Użytkownik
  • Postów 26
  • Rejestracja: 14-marzec 11
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Śląsk

Napisano 14 marzec 2011 - 18:40

Witajcie ,

Mój lekarz przepisał mi Faxolet ER ,czy ktoś brał te tabletki ,szczerze prawie wcale nie ma o tym leku na forum ...

Pozdrawiam

Użytkownik invisiblee edytował ten post 14 marzec 2011 - 18:40

0

#2 Użytkownik nie jest zalogowany   Kasia84 

  • Nowy uczestnik
  • Pip
  • Wyślij prywatną wiadomość
  • Grupa: Użytkownik
  • Postów 11
  • Rejestracja: 17-luty 11
  • Płeć:Kobieta
  • Lokalizacja:Mazowieckie

Napisano 21 marzec 2011 - 22:40

Witaj,
ja biorę Faxolet R 75 mg jedną tabletkę rano od 29 października 2010 stanęłam na nogi, ale od tygodnia mam lęki. Muszę wyrwać się z pracy i podskoczyć do lekarza. Do tego na noc dostałam deprexolet 10mg. Czy Tobie lekarz przepisał jakis dodatkowy lek?
pozdrawiam i powodzenia!
0

#3 Użytkownik nie jest zalogowany   invisiblee 

  • Nowy uczestnik
  • Pip
  • Wyślij prywatną wiadomość
  • Grupa: Użytkownik
  • Postów 26
  • Rejestracja: 14-marzec 11
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Śląsk

Napisano 23 marzec 2011 - 15:35

Ja biorę od 17 lutego 2011 FAXOLET ER 75 rano 2 tabletki(zaczynałem od dawki 37,5) ,dodatkowo Ranaperidon 1mg i Orfiril long 300 przed spaniem .
Dobrze że znalazł się ktoś kto też bierze ten lek ,bo mało o nim na forach .Napisz coś więcej jak sie czujesz po tym leku :)
Pozdrawiam i powodzenia
0

#4 Użytkownik nie jest zalogowany   anche 

  • anche
  • PipPipPipPipPip
  • Wyślij prywatną wiadomość
  • Grupa: Moderator
  • Postów 4742
  • Rejestracja: 17-luty 08
  • Płeć:Kobieta

Napisano 24 marzec 2011 - 10:12

Faxolet ER to wenlafaksyna. tematy o wenlafaksynie:
http://www.depresja....prosze-o-pomoc/
http://www.depresja....er-symfaxin-er/
http://www.depresja....-i-cloranxenem/
http://www.depresja....ctin-i-asentra/
http://www.depresja....er-symfaxin-er/
http://www.depresja....538-venlectine/
http://www.depresja....3-venlafaksyna/
szczęście nie jest dziełem przypadku ani darem bogów.
szczęście to coś, co każdy z nas musi wypracować dla samego siebie.
~ e. fromm
0

#5 Użytkownik nie jest zalogowany   invisiblee 

  • Nowy uczestnik
  • Pip
  • Wyślij prywatną wiadomość
  • Grupa: Użytkownik
  • Postów 26
  • Rejestracja: 14-marzec 11
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Śląsk

Napisano 24 marzec 2011 - 12:12

Dzięki ;)
0

#6 Użytkownik nie jest zalogowany   Kasia84 

  • Nowy uczestnik
  • Pip
  • Wyślij prywatną wiadomość
  • Grupa: Użytkownik
  • Postów 11
  • Rejestracja: 17-luty 11
  • Płeć:Kobieta
  • Lokalizacja:Mazowieckie

Napisano 26 marzec 2011 - 19:31

Wyświetl postUżytkownik invisiblee dnia 24 marzec 2011 - 12:12 napisał

Dzięki ;)

0

#7 Użytkownik nie jest zalogowany   Kasia84 

  • Nowy uczestnik
  • Pip
  • Wyślij prywatną wiadomość
  • Grupa: Użytkownik
  • Postów 11
  • Rejestracja: 17-luty 11
  • Płeć:Kobieta
  • Lokalizacja:Mazowieckie

Napisano 26 marzec 2011 - 19:46

Hejka,
rzadko tu jakoś zaglądam. wybacz, że dopiero odpisuje. Ja tez brałam 75mg od 29października do 22 marca, ale coś przestało działać i znowu miałam ogromne, częste napady lęku i teraz biore 2 tabletki 75 mg rano i przyznam, że ciężko mi po nich funkcjonować, bo usypiam na stojąco- chyba organizm jeszcze się nie dostosował. A Ty jak sie po nich czujesz??? na noc biorę 1 tabletkę 10 mg deprexolet. pozdrawiam
0

#8 Użytkownik nie jest zalogowany   invisiblee 

  • Nowy uczestnik
  • Pip
  • Wyślij prywatną wiadomość
  • Grupa: Użytkownik
  • Postów 26
  • Rejestracja: 14-marzec 11
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Śląsk

Napisano 26 marzec 2011 - 22:49

Wiesz co wydaję mi się że polepsza ,ale jest różnie ,raz lepsze ,raz gorsze dni ...
Jak zaczynałem z FAXOLETEM to pierwsze 3 dni były masakryczne ...czerwone oczy ,czułem się jak naćpany
Co do skutków ubocznych ,moje LIBIDO spadło ;/ Co do senności to też trochę odczuwam ,nie wiem czy związane to z lekami czy ze złego samopoczucia

Użytkownik invisiblee edytował ten post 27 marzec 2011 - 13:55

0

#9 Użytkownik nie jest zalogowany   Kasia84 

  • Nowy uczestnik
  • Pip
  • Wyślij prywatną wiadomość
  • Grupa: Użytkownik
  • Postów 11
  • Rejestracja: 17-luty 11
  • Płeć:Kobieta
  • Lokalizacja:Mazowieckie

Napisano 27 marzec 2011 - 21:12

Ja pobiorę jeszcze kilka dni i zobaczę, jak dalej będę się tak fatalnie czuła to poproszę o dawkę 75mg a jak nie będzie działało to o jakiś inny lek. Dziś usypiałam na stojaco w kościele a potem krótki spacer i przespałam dzień, więc do kitu:/.
A jakie rozpoznanie u Ciebie??
U mnie depresja- zjawiła się nagle i nie wiadomo skąd:/ J
0

#10 Użytkownik nie jest zalogowany   invisiblee 

  • Nowy uczestnik
  • Pip
  • Wyślij prywatną wiadomość
  • Grupa: Użytkownik
  • Postów 26
  • Rejestracja: 14-marzec 11
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Śląsk

Napisano 28 marzec 2011 - 21:26

Stwierdzono przewlekłą depresję .Mam też lęk przed wychodzeniem do miejsc publicznych (fobia społeczna)Nie jest lekko ,dziwne rzeczy dzieją się w mojej głowie ,sama pewnie wiesz jak to jest :) Pozdrawiam Cię Serdecznie
0

Udostępnij ten temat:


Strona 1 z 1
  • Nie możesz napisać tematu
  • Nie możesz odpowiedzieć

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych