Skocz do zawartości


Zdjęcie
- - - - -

SULPIRYD


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
25 odpowiedzi w tym temacie

#1 kamyk1111

kamyk1111

    Nowy uczestnik

  • Użytkownik
  • 2 postów

Napisano 25 marzec 2010 - 14:09

Mam kilka pytań odnośnie tego leku do osób, które go zażywają.
Dzisiaj zmienił mi lekarz lek z Sertagenu na Sulpiryd jedną rano i jedną w południe. Jak się czujecie po tym leku? Czy waga faktycznie Wam poszła w górę? Czy lek ten jest skuteczny i czy wasza aktywność jest większa, a objawy depresji mniejsze? Boję się trochę tego leku i czy prolaktyna faktycznie w większości przypadków idzie w górę?

#2 Plum

Plum

    Nowy uczestnik

  • Użytkownik
  • 14 postów
  • Płeć:Kobieta
  • Lokalizacja:GDZIES W PODLASKIM....

Napisano 25 marzec 2010 - 18:40

Mam kilka pytań odnośnie tego leku do osób, które go zażywają.
Dzisiaj zmienił mi lekarz lek z Sertagenu na Sulpiryd jedną rano i jedną w południe. Jak się czujecie po tym leku? Czy waga faktycznie Wam poszła w górę? Czy lek ten jest skuteczny i czy wasza aktywność jest większa, a objawy depresji mniejsze? Boję się trochę tego leku i czy prolaktyna faktycznie w większości przypadków idzie w górę?


Witaj kamyk 1111 ..ja biore Sulpiryd juz od trzech lat....jest super lekiem ....bralam rozne bo choruje juz 30 lat nadepresje i nerwice depresyjno -lekowa ....kiedys bralam Auronix i po nim tez czulam sie dobrze ..a po wszystkich innych bylam nie do zycia ...zmieniano mi na rozne leki az zaczelam brac Sulpiryd...zaczelam wychodzic z donu ...przez 5 lat nie wychodzilam ....zaczelam cos robic w domu ..kolo siebie ...poprawe zauwazylam po dwoch tygodniach....prawda jest ze przytylam troche ...ale zdrowie wazniejsze ..bardiej przytylam jak bralam anafranil ....tak ze polecam ten lek jest dobtrym lekiem ...ja po nim czuje sie dobrze i modle sie zeby to trwalo dlugo bo jak przestanie dzialac to juz innego dla mnie nie znajda ....nie chce sie p;o nim spac ....nie ma suchosci u ustach ....malo ma skutkow ubocznych.....pozdrawiam i zycze zdrowia Dołączona grafika
NIBY WSZYSTKO TAK NORMALNIE ,ZA CHWILE ZBUDZI MNIE SZARY SWIT
TYLKO DLACZEGO JA Z TAK WIELKIM STRACHEM NIE POTRAWIE !!!!!!!!!!

#3 Gość_asik207_*

Gość_asik207_*
  • Gość

Napisano 25 marzec 2010 - 19:09

w tamtym roku ten lek przepisał mi lekarz rodzinny i powiem, że czułam się dzięki niemu lepiej, miałam więcej energii,lepszy nastrój.. nie wiem czemu pani psychiatra mi go odstawiła, twierdząc, ze to jest lek starej generacji...nie rozumiem...ale polecam, bo mnie pomógł.pozdrawiam

#4 morela

morela

    Nowy uczestnik

  • Użytkownik
  • 13 postów

Napisano 25 marzec 2010 - 19:35

Plum
a masz mlekotok bo ja mam przy dawce 200 mg

#5 Gość_dream punk_*

Gość_dream punk_*
  • Gość

Napisano 25 marzec 2010 - 22:08

cze B)
Jak lekarz przepisał to bierz i nie marudź ;)
Na jednych lek działa tak,na innych inaczej ,więc nie ma co kierować się wypowiedziami .

#6 Plum

Plum

    Nowy uczestnik

  • Użytkownik
  • 14 postów
  • Płeć:Kobieta
  • Lokalizacja:GDZIES W PODLASKIM....

Napisano 27 marzec 2010 - 00:14

Plum
a masz mlekotok bo ja mam przy dawce 200 mg



Witam..nie mam mlekotoku ....troche przytylam..ale od innych lekow mozna przytyc bardziej ....jest to lek starej generacji ale skuteczny ...ma jeszcze duzo innych zastosowan ..jak zaczelam go brac przestalmnie bolec brzuch...ustaly zawroty glowy ...dla mnie jest super .....pozdrawiam...Dołączona grafika
NIBY WSZYSTKO TAK NORMALNIE ,ZA CHWILE ZBUDZI MNIE SZARY SWIT
TYLKO DLACZEGO JA Z TAK WIELKIM STRACHEM NIE POTRAWIE !!!!!!!!!!

#7 kamyk1111

kamyk1111

    Nowy uczestnik

  • Użytkownik
  • 2 postów

Napisano 27 marzec 2010 - 09:27

Do osób, które piszą , że przytyli. Jecie mimo to dużo czy raczej mało normalnie? Przytyliście , bo wzrósł apetyt i więcej jecie?

Użytkownik kamyk1111 edytował ten post 27 marzec 2010 - 16:24


#8 morela

morela

    Nowy uczestnik

  • Użytkownik
  • 13 postów

Napisano 27 marzec 2010 - 12:49

ja nie jem więcej ale mam problem ze słodyczami i tez dlatego przytyłam, pozdrawiam

#9 morela

morela

    Nowy uczestnik

  • Użytkownik
  • 13 postów

Napisano 28 marzec 2010 - 12:14

Plum
a na jakeij jesteś dawce

#10 po_ziomka

po_ziomka

    Zadomowiony

  • Użytkownik
  • 1964 postów
  • Płeć:Kobieta
  • Lokalizacja:z bardzo daleka...

Napisano 01 kwiecień 2010 - 08:30

Plum
a masz mlekotok bo ja mam przy dawce 200 mg

ja bralam przez chwile ten lek ale nie czulam sie po nim dobrze i mlekotok tez mialam... to bylo bardzo dziwne... ale na szczescie nie biore tego leku juz nie czulam sie po nim dobrze, raz wracalam ze szkoly i tak mi slabo bylo ze myslalam ze nie dojade do domu to byly poczatki brania tego leku, mialam straszne skutki uboczne.
Zycie jest jaj pudelko zapalek, brac je zbyt powaznie byloby smieszne, ale byc nieostroznym tez nie dobrze...
Pytasz czy jestem szczesliwa? Tak, na swoj sposob jestem...

#11 Anonimowy

Anonimowy

    Nowy uczestnik

  • Użytkownik
  • 11 postów

Napisano 11 maj 2010 - 21:59

bralem dwie setki w ciagu dnia przez dluzszy okres czasu.
Nic mi to nie dawalo.
Ani nie czulem sie gorzej ani lepiej.
Tez nie przytylem.
Kompletny brak reakcji na ten lek u mnie wystapil.
Ale znajomi go biora i na nich dobrze dziala.

Wszaytko zalezy od czlowieka i jego organizmu :]

#12 jandszej

jandszej

    Nowy uczestnik

  • Użytkownik
  • 1 postów

Napisano 28 październik 2010 - 21:12

Ja byłem w strasznym stanie. Potworne stany lękowe i zaburzenia paranoiczne. Zwykły dotyk obcej osoby był dla mnie nie do zniesienia, nie mówiąc już o bliższych relacjach... Nadinterpretacja rzeczywistości była na porządku dziennym. Nie chciało mi się do nikogo odzywać a zwykłe codzienne sprawy przybierały gigantycznych rozmiarów...
Po kilku miesiącach brania sulpirydu wreszcie zacząłem żyć a codzienność sprawia mi radość. Nie przytyłem, uspokoiłem się a niektórzy mówią, że wręcz uspokajam głosem. Co więcej - obserwuję, że dużo większy pożytek robię z inteligencji. Może to i przestarzały lek, ale na mnie zadziałał oszałamiająco dobrze.

Użytkownik jandszej edytował ten post 28 październik 2010 - 21:14


#13 meus

meus

    Nowy uczestnik

  • Użytkownik
  • 81 postów
  • Płeć:Kobieta
  • Lokalizacja:obywatel świata

Napisano 05 listopad 2010 - 18:57

jak dla mnie branie sulpirydu było masakrą, mulił mnie okrutnie, jakbym głowę trzymała pod kołdrą, do tego zaburzenia równowagi i koordynacji ruchowej, prawie dwa miesiące wyjęte z życiorysu. był to pierwszy psychotrop jaki brałam i bardzo się cieszę że mogę brać leki nowszej generacji.

#14 jola3700

jola3700

    Nowy uczestnik

  • Użytkownik
  • 70 postów
  • Płeć:Kobieta

Napisano 09 wrzesień 2012 - 10:00

Czy są osoby , których Sulpiryd wyciągnął z depresji. A jeżeli tak , to w jakiej dawce i po jakim czasie. Byłabym wdzięczna za wypowiedzi.

#15 jola3700

jola3700

    Nowy uczestnik

  • Użytkownik
  • 70 postów
  • Płeć:Kobieta

Napisano 18 wrzesień 2012 - 12:07

Do PLUM. Jeżeli przeglądasz to forum, to odezwij się, jak ci służy Sulpiryd do dzisiaj. Pozdrawiam.

#16 drag

drag

    Nowy uczestnik

  • Użytkownik
  • 36 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisano 20 wrzesień 2012 - 18:55

sulpiryd to atypowy neuroleptyk. Działa wyciszająco ale uwalnia rowniez dopamine co aktywizuję. Z tegpo co wiem to żadko sie po przepisuję do monoterpai bo jakby nie patrzeć to lek dla schozfremików, poniże 200mg, dziłajacy antydepresyjnie. Ale duzo lepszym jest amisulpiryd, zdecydowanie mniej efektów ubocznych ma i bardziej rozkręca do dawek 300mg.

Użytkownik drag edytował ten post 20 wrzesień 2012 - 18:55

\

#17 jola3700

jola3700

    Nowy uczestnik

  • Użytkownik
  • 70 postów
  • Płeć:Kobieta

Napisano 11 październik 2012 - 19:06

Choruję na depresję lękową. Lepiej zareagowałam na Sulpiryd , niż na Amisulpryd. Sulpiryd biorę 4 tygodnie 150mg. Ale od paru dni zwiększyłam na 200mg. Skutek uboczny- nadmierny apetyt. Trzeba kontrolować swoją wagę, aby nie przytyć. Nastrój mam trochę lepszy, ale dokucza mi jeszcze niepokój. Zobaczę, czy będzie lepiej po 6 tyg. brania. Wtedy -napiszę.

#18 jola3700

jola3700

    Nowy uczestnik

  • Użytkownik
  • 70 postów
  • Płeć:Kobieta

Napisano 12 październik 2012 - 15:16

To nieprawda, że Sulpiryd stosuje się dodatkowo z innym lekiem. Można brać sam Sulpiryd, jak inne leki są niemożliwe do zastosowania. Nawet na ulotce tak pisze. Dawka przeciwdepresyjna- do 200mg. A na schizofrenię od 400mg wzwyż.

#19 jola3700

jola3700

    Nowy uczestnik

  • Użytkownik
  • 70 postów
  • Płeć:Kobieta

Napisano 23 październik 2012 - 11:18

Biorę Sulpiryd 6 tygodni 200mg. To dobry lek. Nastrój obecnie dobry. Działa przeciwdepresyjnie, ale słobo- przeciwlękowo. Skutek uboczny- nadmierny apetyt, ale coś za coś. Na razie jest ok.

#20 Gość_Rooko_*

Gość_Rooko_*
  • Gość

Napisano 23 październik 2012 - 11:49

Biorę Sulpiryd 6 tygodni 200mg. To dobry lek. Nastrój obecnie dobry. Działa przeciwdepresyjnie, ale słobo- przeciwlękowo. Skutek uboczny- nadmierny apetyt, ale coś za coś. Na razie jest ok.


Właśnie apetyt i to jaki szok.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych