Depresja.ws - Forum: Choroba a renta. - Depresja.ws - Forum

Skocz do zawartości

• 2 stron +
  • 1
  • 2
  • Nie możesz napisać tematu
  • Nie możesz odpowiedzieć

Choroba a renta. Oceń temat: -----

#1 Gość_Kleopatra_*

• Grupa: Gość

Napisano 30 październik 2009 - 14:36

Witajcie. Mam 19 lat i zdiagnozowaną psychozę urojeniową, czy w tym przypadku przysługuje mi renta? Nigdy nie pracowałam, teraz jestem studentką ale nie daję sobie rady na studiach, każdy dzień jest dla mnie walką z własnymi ograniczeniami i chorobą (powoli zaczynam rozumieć, że jestem chora). Bardzo trudno jest mi wyjść z domu, np. na studia, trudno mi się skoncentrować i czegokolwiek nauczyć - tak więc nie wierzę, bym poradziła sobie na studiach. Wcześniej miałam anoreksję, potem depresję połączoną z nerwicą, teraz pojawiła się psychoza. Powiedzcie, co zrobić w moim przypadku? Na studia i pracę nie mam siły, moje myśli są owładnięte chorobą, czuję się jakby wszystko było snem itp. Od kilku lat leczę się u psychiatry, kilka razy byłam w szpitalu. Czy mam szanse na rentę? Jaki to będzie rodzaj renty i jaka kwota około? Proszę pomóżcie.
0

#2 Gość_toy._*

Napisano 30 październik 2009 - 20:53

z tego co wiem to około 500 zł... jeśli ci przyznają
0

#3 Użytkownik nie jest zalogowany   ELLA 

• ELLA
  • PipPipPip
  • Wyślij prywatną wiadomość
  • Wyświetl galerię
  • Grupa: Użytkownik
  • Postów 947

Napisano 30 październik 2009 - 21:39

Wejdz na strone www.zus.pl
tam powinny być informacje z których dowiesz sie jak/o jaka ręte masz sie starac.
Ludzie życzliwi ...... tak myślałam....
0

#4 Użytkownik nie jest zalogowany   tadam 

• z dźwigu skoczył nie podskoczył :-) skoczył z dachu i do piachu
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Oczekujący
  • Postów 17189

Napisano 30 październik 2009 - 22:28