Depresja.ws - Forum: Cała jestem bałaganem... - Depresja.ws - Forum

Skocz do zawartości

Książki o Depresji

Strona 1 z 1
  • Nie możesz napisać tematu
  • Nie możesz odpowiedzieć

Cała jestem bałaganem... Oceń temat: -----

#1 Użytkownik nie jest zalogowany   Mikejla 

• Nowy uczestnik
  • Pip
  • Wyślij prywatną wiadomość
  • Grupa: Użytkownik
  • Postów 23

Napisano 25 luty 2009 - 22:49

Dziwnie się czuję pisząc na forum bo najczęściej unikam tej formy interakcji z ludźmi. Moje życie jest jednak na tyle schrzanione ,że się tak kolokwialnie wyrażę, że chyba dobrze mi to zrobi:). Mam 22 lata. Studiuję. Mam przyjaciół i kochającą rodzinę. Prócz tego mam wrażenie, że moje życie stoi w miejscu i coraz częściej myślę o śmierci. W sumie zawsze dużo o niej myślałam i mam wrażenie ,że tylko przez strach i bycie tchórzem dalej jestem tutaj a nie "tam". Co jest główną przyczyną mojego depresyjnego stanu?..1.brak celu w życiu (jestem na III roku i (właśnie "piszę " pracę licencjacką...potem niby magiesterka..a co dalej?..nie mam pojęcia-zero skonkretyzowanych planów) 2.brak miłości drugiej osoby i co gorsza brak wiary w jej znalezienie(kiedy wszyscy moi bliscy się nią cieszą) 3.kompleksy klasycznie chodzi o wygląd, ale nie tylko...mam wrażenie, że nie jestem w stanie stworzyć normalnego związku i, że nikt nie jest w stanie mnie pokochać taką jaką jestem...z moimi problemami ,z moim dziwnym charakterem no i z moim wyglądem,który chcemy czy nie odgrywa dużą rolę...)Te 3 powody sprawiają, że nie chce mi się wstawać rano z łóżka. Nie mam ochoty na nic (a najbardziej na pisanie pracy). Starałam się zwalczyć te moje depresyjne nastroje i różne chore myśli ,ale nie potrafię. Ten stan trwa (z niewielkimi przerwami) od ok. 4 lat. Nie umiem sobie z tym poradzić. Nie chcę iść psychologa...czemu?. Jak chyba każdy, wstydzę się okazać słabość charakteru i niemoc. Najbardziej przeraża mnie to, że wśród moich bliskich uchodzę za osobę z silnym charakterem i pogodną. To chyba dlatego, że pr