Skocz do zawartości



Zdjęcie
- - - - -

miansec


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
23 odpowiedzi w tym temacie

#1 eliza

eliza

    Nowy uczestnik

  • Użytkownik
  • 19 postów

Napisano 15 październik 2008 - 20:59


witam, czy ktos bral "miansec"? jakie są działania uboczne?
Chcę żyć,
a nie tylko istnieć.....

#2 joan

joan

    Weteran forum

  • Użytkownik
  • 1142 postów

Napisano 15 październik 2008 - 21:23

Ja biorę Lerivon z mianseryną, nie ma skutków ubocznych, nazwa leku nie tyle ma znaczenie co jego składnik-mianseryna-w tabeli leków poszukaj o podobnej nazwie. A czemu pytasz o skutki uboczne? Długo bierzesz? Witaj u nas.

#3 eliza

eliza

    Nowy uczestnik

  • Użytkownik
  • 19 postów

Napisano 16 październik 2008 - 08:27

dzięki za odp, pytam ponieważ mam przykre doświadczenia z poprzednim lekiem i lekarz zmienił mi na miansec.
Czy po tym leku normalnie sie śpi?
Chcę żyć,
a nie tylko istnieć.....

#4 joan

joan

    Weteran forum

  • Użytkownik
  • 1142 postów

Napisano 16 październik 2008 - 11:38

Oj tak, uspokaja,wycisza,ja wręcz nie mogę się dobudzić,śpię po naście godzin,ale mój stan tego wymagał,Twój może mieć słabszą dawkę. Długo się leczysz?

#5 Korat7

Korat7

    Zadomowiony

  • Użytkownik
  • 1866 postów

Napisano 16 październik 2008 - 15:29

Brałem mianseryne. Byłem po niej ciągle ospały ,spotęgowały mi się myśli samobójcze i stany depresyjne. "Leczyłem" się nim bardzo krótko. Ale każdy reaguje inaczej ,więc się nie martw.
Goodbye, cruel world
I'm leaving you today
Goodbye, goodbye, goodbye

#6 eliza

eliza

    Nowy uczestnik

  • Użytkownik
  • 19 postów

Napisano 17 październik 2008 - 07:50

hmn czy długo sie lecze??? w zasadzie to nie ale stan depresyjny trwa dość długo, finałem było przedawkowanie i szpital ale teraz juz w miare spoko. fajnie tutaj skimś pogadac kto mnie rozumie
Chcę żyć,
a nie tylko istnieć.....

#7 iska_bj

iska_bj

    Nowy uczestnik

  • Użytkownik
  • 11 postów

Napisano 18 grudzień 2008 - 17:18

ja dzis wezme to pierwszy raz wraz z depakine chrono 300. oby pomoglo...

#8 eliza

eliza

    Nowy uczestnik

  • Użytkownik
  • 19 postów

Napisano 19 grudzień 2008 - 10:35

miansec jest spoko ale depakine jest najgorszym gównem!!!! nie polecam strasznie wypadają włosy i działania nieporządane dają sie we znaki, też mi to lekarz przepisał i wywaliłam to do kosza
Chcę żyć,
a nie tylko istnieć.....

#9 iska_bj

iska_bj

    Nowy uczestnik

  • Użytkownik
  • 11 postów

Napisano 22 grudzień 2008 - 17:44

czyli lepiej wymienic depakine chrono na cos innego?? nie wiedzialam...dopiero zaczynam brac

#10 Beksa

Beksa

    Średniozaawansowany

  • Użytkownik
  • 198 postów

Napisano 24 grudzień 2008 - 18:37

czyli lepiej wymienic depakine chrono na cos innego?? nie wiedzialam...dopiero zaczynam brac

Lepiej poczytaj w necie opinie innych osób zanim podejmiesz taką decyzje. To że jednej osobie zaczęły wypadać włosy o niczym nie świadczy bo powodem mógł być niedobór witamin albo źle dobrane kosmetyki itp.
I Choose Life

#11 emka

emka

    Nowy uczestnik

  • Użytkownik
  • 91 postów

Napisano 13 styczeń 2009 - 17:49

Zgadzam się z Beksą, że to mogło być spowodowane czymś innym. Trzeba by sprawdzić. Poza tym na każdego leki działają inaczej. Ja Mianserc biorę na sen ;) A po Venlectinie tyję. A po Venlectinie w tabletkach boli mnie żołądek. A w kapsułkach bardzo mi dobrze działa na lęk. No co człowiek, co lek to inaczej :)
Świat nie jest straszny, tylko czasami brakuje serotoniny.

#12 wajchła

wajchła

    Nowy uczestnik

  • Użytkownik
  • 10 postów

Napisano 14 styczeń 2009 - 13:50

ja po miansecu śpię jak niemowlę, ale apetyt mam wilczy :) innych skutków ubocznych nie dostrzegłam. no może przez pierwsze dni zażywania zawroty głowy i jakieś osłabienie ale po kilku dniach wszystko wróciło do normy.

#13 Karmage

Karmage

    Bywalec

  • Użytkownik
  • 686 postów

Napisano 27 styczeń 2009 - 18:25

miansec miansermeck lerivon - to wszystko to samo, tylko inna firma. Generalnie pomaga zasnac i utrzymac nieprzerwany sen az do rana, czasami niestety do poludnia. ponad waze 95kg wiec stosuje dawke 30 mg i nie miewam zbytnio duzych problemow ze wstawaniam, wystarczy miec do czego ;)
"Tak więc trwają wiara, nadzieja, miłość - te trzy: z nich zaś największa jest miłość" : 1 Kor 13:13

Gdy podążają za tobą ludzie, zapytaj sam siebie gdzie popełniłeś błąd.

#14 albina

albina

    Nowy uczestnik

  • Użytkownik
  • 1 postów

Napisano 27 styczeń 2009 - 21:43

Witam. Mam pytanie czy ktoś z Was brał kiedyś ARKETIS i MIRZATEN ? Jestem po drugim dniu zażywania i czuje się tragicznie,jakby ja to nie ja,jak piajana czy naćpana ,cały czas śpie nie jestem w stanie funkcjonować.Prosze jeżeli miał ktoś z Was kontakt z tymi lekami to prosze napiszcie

#15 Karmage

Karmage

    Bywalec

  • Użytkownik
  • 686 postów

Napisano 28 styczeń 2009 - 16:10

albina mysle ze powinnas zalozyc nowy temat, latwiej znajdziesz kogos kto odpowie na twoje pytanie, ja osobiscie nigdy nie mialem stycznosci z tymi lekami.
"Tak więc trwają wiara, nadzieja, miłość - te trzy: z nich zaś największa jest miłość" : 1 Kor 13:13

Gdy podążają za tobą ludzie, zapytaj sam siebie gdzie popełniłeś błąd.

#16 bodydance

bodydance

    Bywalec

  • Użytkownik
  • 950 postów

Napisano 22 luty 2009 - 18:02

ja nie mialam po nim (zamienniku - Lerivon) zadnych efektow ubocznych i bardzo dobrze mi sie spalo. A co do Depakine Chronosphere to ja bralam przez 2 miesiace 750mg a teraz ta najwieksza dawke 1000mg/d i nie zauwazylam, zeby wypadaly mi wlosy. Wiec nie jest to regula
Myślisz sobie, że gorzej już być nie może? To super! Teraz będzie tylko lepiej :)

gg 10363418

#17 luciar

luciar

    Nowy uczestnik

  • Użytkownik
  • 75 postów
  • Płeć:Kobieta
  • Lokalizacja:tam gdzie serca bolą..

Napisano 26 grudzień 2010 - 17:57

MIANSEC w skladzie mianseryna
Bardzo dobrze sie po nim spi,nie ma koszmarow nocnych ,ale niesety wzmacnia apetyt i przytylam okolo 4 kg.
W moim stanie to bylo wskazane nawet.
Jest sie po nim ospalym, niesety nie stepia uczuc. W trakcie leczenia nim,depresja sie poglebila i konieczna byla zmian lekow. I lekarza niesety...

#18 Paweł 1983

Paweł 1983

    Zadomowiony

  • Użytkownik
  • 2425 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisano 27 grudzień 2010 - 06:15

ja biore ponad 1,5 roku.
Owszem na poczatku wzmaga apetyt, i mozna przytyć ale w dłuzszej perspektywie ja np. nie przytyłem.

Mi pomaga,
Wszystko co doskonałe, dojrzewa powoli.


..widzę że się Pan ładnie przedstawił, przed nam, tutaj, w tej chwili słuchaczom, przed milionami słuchaczy....

#19 keepitreal

keepitreal

    Nowy uczestnik

  • Użytkownik
  • 2 postów

Napisano 29 grudzień 2010 - 14:58

miansec jak dal mnie lek tragedia

już przy śmiesznie małej dawce 10 mg spałem po nim 12 godzin i na drugi dzień czułem się zamulony ale na mnie tak działają raczej już takie leki

#20 marlena000

marlena000

    Nowy uczestnik

  • Użytkownik
  • 1 postów

Napisano 13 wrzesień 2011 - 15:21

mi wczoraj lekarz przypisał miansec, dzis pierwszy dzień wziełam. i mam problem
miałam duży problem rano zeby wstac, i potem w ciągu dnia musialam się przespac. i cały dzien chodzę strasznie opóźniona ...
ale to jeszcze obejsc się da,
gorszym problemem jest że wzmaga apetyt. rano obudzilam się bardzo głodna :| a jakby tego było mało to i tak już mam problemy z odżywianiem, ostatnio przytyłam bo zajadam newry :/ i mówilam o tym lekarzowi
i boje się że po tym jeszcze bardziej przytyje, a raczej zalezy mi na czyms aby to zachamowac i unormowac wage, i po za tym dostałam jeszcze Fluoksetyne która powinna hamowac apetyt.
lekarz jest na urlopie i teraz nie wiem czy dalej brac miansec i się meczyc czy samą fluoksetyne...




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych