Skocz do zawartości



Zdjęcie
- - - - -

Czy bierze ktoś Wellbutrin?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Kajanaja

Kajanaja

    Nowy uczestnik

  • Użytkownik
  • 18 postów
  • Imię:Monika

Napisano 09 luty 2018 - 20:27


Podobno to pochodna amfetaminy, na mnie dawka 150 nie zadziałała, teraz biorę 300, od dzisiaj. Powinnam mieć kopa a ja leżę i śpię.

#2 Complicated_85

Complicated_85

    Zadomowiony

  • Użytkownik
  • 2196 postów
  • Gadu-Gadu:3246621
  • Imię:Dominika
  • Płeć:Kobieta
  • Lokalizacja:Lublin

Napisano 10 luty 2018 - 08:59

Podobno to pochodna amfetaminy, na mnie dawka 150 nie zadziałała, teraz biorę 300, od dzisiaj. Powinnam mieć kopa a ja leżę i śpię.

Z amfą z prawdziwego zdarzenia aż tak za wiele wspólnego nie ma, ale faktem jest, że substancja czynna wellbutrinu - bupropion to β-ketoamfetamina, strukturą swej cząsteczki przypomina katynon i amfepramon. Mi też to nic nie mówi, jakby napisane było po chińsku :).  Z racji tego, że stymulowana jest noradrenalina i dopamina, a nie jak to zwykle bywa przy lekach antydepresyjnych serotonina, owszem napęd, pobudzenie itp. powinno być widoczne. Pilnuj regularności zażywania leku i myślę, że przy 300 mg poczujesz to pobudzenie. Miałam  swego czasu styczność z tym lekiem i uczucia względem niego mam mieszane.


Użytkownik Complicated_85 edytował ten post 10 luty 2018 - 08:59

"The pain you feel today, will be the strength you feel tomorrow".

 

"Prawdziwe zwycięstwo to zwycięstwo nad samym sobą".

 

 


#3 Kajanaja

Kajanaja

    Nowy uczestnik

  • Użytkownik
  • 18 postów
  • Imię:Monika

Napisano 11 luty 2018 - 00:37

Dziękuję za wyjaśnienie. Obawiam się tylko, że lęki będę miała wzmożone po tym. No cóż, poprobujemy. Przez miesiąc miałam dawkę 150. Jeśli ta wyższa dawka spowoduje u mnie zwiększenie lęków to odstawiam. Poprobuje 2 tyg. Dzieki

#4 Complicated_85

Complicated_85

    Zadomowiony

  • Użytkownik
  • 2196 postów
  • Gadu-Gadu:3246621
  • Imię:Dominika
  • Płeć:Kobieta
  • Lokalizacja:Lublin

Napisano 11 luty 2018 - 12:10

Dziękuję za wyjaśnienie. Obawiam się tylko, że lęki będę miała wzmożone po tym. No cóż, poprobujemy. Przez miesiąc miałam dawkę 150. Jeśli ta wyższa dawka spowoduje u mnie zwiększenie lęków to odstawiam. Poprobuje 2 tyg. Dzieki

Niestety, może się tak stać. Leki z grupy SSRI raczej nie powodują lęków, chociaż i niektóre nieznacznie wpływają na noradrenalinę i wtedy jakiś lęk się może pojawić. Wszystko zależy od tego, czy jesteśmy wrażliwi na leki czy raczej bardziej z tych lekoopornych. Dobrze, że masz do tego takie podejście, nie zniechęcasz się i będziesz próbować. W końcu dobierzesz lek odpowiedni dla siebie, a wtedy łatwiej o siebie zawalczyć :).


"The pain you feel today, will be the strength you feel tomorrow".

 

"Prawdziwe zwycięstwo to zwycięstwo nad samym sobą".

 

 


#5 Kajanaja

Kajanaja

    Nowy uczestnik

  • Użytkownik
  • 18 postów
  • Imię:Monika

Napisano 11 luty 2018 - 22:10

Dzięki, dzisiaj rano wzięłam. Z tym, że apetyt zachamowany. Będę się obserwować przez 2 tyg i udam się do nowego lekarza. Pozdrawiam cieplutko





Podobne tematy Collapse

  Temat Forum Autor Podsumowanie Ostatni post

Użytkownicy przeglądający ten temat: 2

0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych