Skocz do zawartości



Zdjęcie
- - - - -

anafranil + wellbutrin


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 r4d3k95

r4d3k95

    Nowy uczestnik

  • Użytkownik
  • 3 postów
  • Imię:Radosław

Napisano 20 listopad 2017 - 18:02


Potrzebuję porady pod względem leków. Jestem w szpitalu. Aktualnie dostaję 225 Anafranilu + 20mg Olanzapiny. Teraz będę miał przejście ze zwykłego Anafranilu do tabletek o przedłużonym uwalnianiu.
 
Wcześniej brałem duloksetynę, paroksetynę i wenelaflaksynę. Jedynie ta 3cia sprawiła, że tydzień była bardzo duża poprawa.
 
Mam zdiagnozowaną depresję, natomiast mam wysoce niespecyficzne objawy. Otóż czuję bez przerwy swojego rodzaju ból wewnętrzny zlokalizowany w klatce piersiowej. Nasila się on od 5/10 (teraz przy tej dawce Anafranilu jest zazwyczaj 5,6/10) do 8,9/10, gdzie 10 to nie do wytrzymania. Ten ból jakby odgradza mnie od świata, sprawia, że nie potrafię się niczym cieszyć, ani nie czuję właściwie nic poza tym bólem.
 
Oprócz tego moim głównym objawem jest brak energii. Na klomipraminie było kilka dni poprawy, gdzie miałem trochę więcej energii i czułem coś poza bólem.
 
Już 8smy tydzień Anafranilu, więc jak mniemam jego właściwe działanie powinno już mieć miejsce.
 
Moje pytania to:
- jaka jest różnica między Anafranilem a Anafranilem SR
- co sądzicie na temat ewentualnego łączenia klomipraminy z wellbutrinem? Ten drugi pomógł mojemu ojcu wyjść z depresji, choć moje objawy są zupełnie inne niż on miał; boję się ataków padaczkowych, gdyż dostałem ataku kiedy dostałem doraźnie tisercin
- jakie jeszcze połączenia mogły by mieć sens na moje objawy?


#2 Willow47

Willow47

    Zadomowiony

  • Użytkownik
  • 4907 postów
  • Imię:Willow
  • Płeć:Kobieta
  • Lokalizacja:Skąd Inąd

Napisano 20 listopad 2017 - 18:33

dlaczego zrezygnowales z wenli skoro po niej byla poprawa? ona tez jest w wersji o przedluzonym uwalnianiu...


Animated+Cats+Gif+(291).gif

 

Odwaga to panowanie nad strachem a nie jego brak 


#3 r4d3k95

r4d3k95

    Nowy uczestnik

  • Użytkownik
  • 3 postów
  • Imię:Radosław

Napisano 21 listopad 2017 - 08:58

Ponieważ poprawa cofnęła się, lekarze zdecydowali o zmianie leku. Gdybym wtedy wiedział to co teraz to może by się to inaczej potoczyło.







Podobne tematy Collapse

  Temat Forum Autor Podsumowanie Ostatni post

Użytkownicy przeglądający ten temat: 2

0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych