Skocz do zawartości



Zdjęcie
- - - - -

Zespół Alicji w Krainie Czarów


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 Flora

Flora

    Nowy uczestnik

  • Użytkownik
  • 30 postów
  • Gadu-Gadu:48784565
  • Płeć:Kobieta
  • Lokalizacja:Lublin

Napisano 12 listopad 2017 - 18:04


Odkąd pamiętam nietypowe zjawiska dzieją się z moim ciałem i otoczeniem. Pokój nagle oddala się i staje się małym, ciasnym pudełkiem, podłoga się przybliża albo to moje nogi się wydłużają, tego nie mogę rozróżnić. Oczy są czasem tak wielkie, że boję się, że wypadną z oczodołów. Duszę się własnym językiem z powodu jego ogromu. Wydłużają mi się palce, głowa zmniejsza i powiększa kilka razy na sekundę. Nie wiem do końca nawet jak wyglądam, dlatego co chwilę przeglądam się w lustrach. Często prawie wpadam pod samochody, bo nie wiem jak daleko się znajdują. Przedmioty są za blisko lub za daleko.

Czy ktoś ma podobnie? Jak sobie z tym radzić?



#2 Olcia2676

Olcia2676

    Nowy uczestnik

  • Użytkownik
  • 50 postów
  • Płeć:Kobieta
  • Lokalizacja:Gdańsk

Napisano 12 listopad 2017 - 18:18

Czy przypadkiem to nie jest wszystko spowodowane strachem?Bo jeśli jest to może tak być że masz takie złudzenia..Co do przeglądania się w lustrze to nerwica,ale jaka dokładnie nie wiem. Ja mam trochę nerwice natręctw,wszystko musi być zrobione na dziś tak jak zaplanowałam i" nie odpuszczam",bo jeśli staram się to robić to samopoczucie jedzie w podróż do wnętrza Ziemi jak i nie głębiej..

Co do wizji pokój się oddala i staje małym,podłoga się przybliża,nogi się wydłużają itd. - to tak mam jak jestem pod wpływem jakiś substancji psychoaktywnych..Stąd jak czytałam miałam wrażenie że po jakiś dopalaczach nieznanego pochodzenia jesteś(bez urazy oczywiście,nie miałam nic złego na myśli pisząc to,taka pierwsza myśl mi się narzuciła gdy przeczytałam 2 zdanie)..Ale wynika stąd że nie,więc polecam się wybrać do specjalisty i mu o tym powiedzieć bo to są bardzo niepokojące sygnały..Myślę że wraz ze specjalistą przydałby się psycholog by przyjrzeć się temu i ustalić jaka to przyczyna,czemu towarzyszyła że takie sygnaly Ci się włączyły

Pozdrawiam,trzymaj się! 



#3 mikea

mikea

    Zadomowiony

  • Użytkownik
  • 2042 postów
  • Imię:Monika
  • Płeć:Kobieta

Napisano 12 listopad 2017 - 18:20

Czy to nie jest depersonalizacja?
Nigdy nie mialam ale derealizacje tak.

Nieważnie ile jest dni w Twoim życiu.

Ważne jest ile jest życia w Twoich dniach.


#4 bylekto

bylekto

    Średniozaawansowany

  • Użytkownik
  • 312 postów
  • Imię:Kunia
  • Płeć:Kobieta

Napisano 12 listopad 2017 - 19:33

zespol alicji w krainie czarow to z tego co wiem halucynacje.
w depersonalizacji raczej sie nie czuje zwiazku z cialem ale ono sie nie zmienia. u mnie zawsze wygladala tak: "ja chyba nie istnieje. jesli nie istnieje to czyja to reka? nie mam ciala? to dlaczego slysze swoje mysli? moze tylko mi sie wydaje ze istnieje? tak naprawde swiat to zludzenie??"

flora niestety mysle ze jest malo prawdopodobne ze znajdziesz tu kogos z tym problemem bo to dosc rzadkie.. bierzesz jakies leki na to??

Użytkownik bylekto edytował ten post 12 listopad 2017 - 19:34


#5 Flora

Flora

    Nowy uczestnik

  • Użytkownik
  • 30 postów
  • Gadu-Gadu:48784565
  • Płeć:Kobieta
  • Lokalizacja:Lublin

Napisano 12 listopad 2017 - 19:35

Nie wiem co to do końca jest, znalazłam taką nazwę w internecie i najbardziej pasowało. Nie jest raczej związane ze strachem, bo dzieje się w zupełnie przypadkowych sytuacjach: w domu przed komputerem, jak oglądam telewizję, na ulicy, przed snem itd. Nie czuję wtedy strachu. A narkotyków nie brałam nigdy.

 

Leków na to nie biorę, bo psychiatra twierdzi, że to związane ze stanami psychotycznymi.


Użytkownik Flora edytował ten post 12 listopad 2017 - 19:36

  • Ten z Lasu lubi to

#6 Olcia2676

Olcia2676

    Nowy uczestnik

  • Użytkownik
  • 50 postów
  • Płeć:Kobieta
  • Lokalizacja:Gdańsk

Napisano 12 listopad 2017 - 21:24

Nie wiem co to do końca jest, znalazłam taką nazwę w internecie i najbardziej pasowało. Nie jest raczej związane ze strachem, bo dzieje się w zupełnie przypadkowych sytuacjach: w domu przed komputerem, jak oglądam telewizję, na ulicy, przed snem itd. Nie czuję wtedy strachu. A narkotyków nie brałam nigdy.

 

Leków na to nie biorę, bo psychiatra twierdzi, że to związane ze stanami psychotycznymi.

Przedyskutowałabym to z lekarzem,bo to mocno utrudnia funkcjonowanie. Wg mnie powinien przypisać jakieś leki typu kwetaplex czy coś..



#7 Flora

Flora

    Nowy uczestnik

  • Użytkownik
  • 30 postów
  • Gadu-Gadu:48784565
  • Płeć:Kobieta
  • Lokalizacja:Lublin

Napisano 12 listopad 2017 - 21:49

Biorę kwetiapinę, akurat o nazwie handlowej ketrel, w każdym razie to samo, ale nie pomaga. Te odczucia pojawiają się co jakiś czas i znikają od kilkunastu lat.



#8 titanic

titanic

    Zadomowiony

  • Użytkownik
  • 4371 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisano 13 listopad 2017 - 16:05

Jeżeli to faktycznie stany psychotyczne to ketrel raczej nie pomoże. Brałem go kilka lat, a i tak wpadłem w stany psychotyczne.

A jak ze snem u Ciebie?


CHAD- ...i wszystko jasne...


#9 Flora

Flora

    Nowy uczestnik

  • Użytkownik
  • 30 postów
  • Gadu-Gadu:48784565
  • Płeć:Kobieta
  • Lokalizacja:Lublin

Napisano 13 listopad 2017 - 23:34

Ketrel biorę 600 mg właśnie podobno na stany psychotyczne. Sama nie śpię wcale, mój rekord to pięć dni, zasypiałam na kilka sekund nawet na stojąco i budziłam się. Na sen dostaję najczęściej zolpidem albo estazolam.



#10 titanic

titanic

    Zadomowiony

  • Użytkownik
  • 4371 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisano 14 listopad 2017 - 18:47

Ketrelu miałem dawkę (50mg) -"dawkę placebo"   jak to określił potem jeden lekarz. Lek przestał działać z dnia na dzień i na nic zdało się zwiększanie dawki. Jak jeszcze działał to spałem po tej jednej 50tce na noc bardzo dobrze.  U mnie kilkutygodniowa bezsenność była jednym z powodów wystąpienia stanów psychotycznych. Dobry sen to podstawa. 


CHAD- ...i wszystko jasne...


#11 Flora

Flora

    Nowy uczestnik

  • Użytkownik
  • 30 postów
  • Gadu-Gadu:48784565
  • Płeć:Kobieta
  • Lokalizacja:Lublin

Napisano 14 listopad 2017 - 23:11

Śpię zawsze, ale tylko z lekami, to taki chemiczny sen.







Podobne tematy Collapse

  Temat Forum Autor Podsumowanie Ostatni post

Użytkownicy przeglądający ten temat: 2

0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych