Skocz do zawartości



Zdjęcie
- - - - -

Orizon (rysperydon)


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 zielona-dama

zielona-dama

    Średniozaawansowany

  • Użytkownik
  • 256 postów
  • Imię:Joanna
  • Płeć:Kobieta

Napisano 07 listopad 2017 - 19:35


Czy ktoś z was brał może lek Orizon (rysperydon)?Jak się czuliście po tym leku? Czy po nim bardzo się przybiera na wadze? Wczoraj przepisał mi go psychiatra,ale jeszcze go nie wykupowałam bo strasznie boję
się wzrostu wagi.

#2 Complicated_85

Complicated_85

    Zadomowiony

  • Użytkownik
  • 1631 postów
  • Gadu-Gadu:3246621
  • Imię:Dominika
  • Płeć:Kobieta
  • Lokalizacja:Lublin

Napisano 07 listopad 2017 - 19:38

A leczyłaś się wcześniej jakimiś innymi lekami? Z tego co widzę, to antypsychotyk, który może powodować efekt uboczny w postaci przyrostu wagi. Są leki nowszej generacji, które takich efektów nie powodują. Lekarz Ci mówił, z jakiego powodu przepisuje Ci właśnie lek tego typu?


"The pain you feel today, will be the strength you feel tomorrow".


#3 Yann

Yann

    Zadomowiony

  • Użytkownik
  • 3383 postów
  • Imię:Yannusz
  • Płeć:Nie ustawione

Napisano 07 listopad 2017 - 20:54

Czy ktoś z was brał może lek Orizon (rysperydon)?Jak się czuliście po tym leku?

W 100% do kitu.

 

 

 Czy po nim bardzo się przybiera na wadze?

Takie tam, po kuracji rysperydonem.

 

gallery_10268_258_238895.jpg



#4 Complicated_85

Complicated_85

    Zadomowiony

  • Użytkownik
  • 1631 postów
  • Gadu-Gadu:3246621
  • Imię:Dominika
  • Płeć:Kobieta
  • Lokalizacja:Lublin

Napisano 07 listopad 2017 - 20:57

W 100% do kitu.

 

 

Takie tam, po kuracji rysperydonem.

 

gallery_10268_258_238895.jpg

O kurde Yann, aż mnie zatkało.. Wklej dla porównania jak wyglądasz teraz :).


"The pain you feel today, will be the strength you feel tomorrow".


#5 Yann

Yann

    Zadomowiony

  • Użytkownik
  • 3383 postów
  • Imię:Yannusz
  • Płeć:Nie ustawione

Napisano 07 listopad 2017 - 20:58

O kurde Yann, aż mnie zatkało.. Wklej dla porównania jak wyglądasz teraz :).

Compli, moja droga, nie chcę zaśmiecać tego tematu swoimi zdjęciami, chciałem tylko pokazać przykład, jak roztyłem się po rysperydonie. ;)

Ale porównanie wyślę Ci na pw. :)



#6 zielona-dama

zielona-dama

    Średniozaawansowany

  • Użytkownik
  • 256 postów
  • Imię:Joanna
  • Płeć:Kobieta

Napisano 10 listopad 2017 - 18:24

Nie mam pojęcia,dlaczego tak konkretnie został mi przepisany.Prawdopodobnie chodzi o złagodzenie tików.Chciałam coś co mogłoby mnie uspokoić i pomóc przy natrętnych myślach i tikach.Na razie biorę bioxetin i symlę.Chyba nie będę ryzykować z orizonem,bo mam skłonność do tycia.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 2

0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych