Skocz do zawartości



- - - - -

Miansec wali mnie w łeb


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
30 odpowiedzi w tym temacie

#21 Gość_mafkees_*

Gość_mafkees_*
  • Gość

Napisano 13 kwiecień 2017 - 13:43


Ja i bez Miansecu mam cholernie realistyczne sny, najczęściej niezbyt przyjemne. Ale z mianseryną jest jeszcze gorzej, no nic, trzeba się tym podzielić z panią doktor.



#22 D-N

D-N

    Nowy uczestnik

  • Użytkownik
  • 12 postów

Napisano 13 kwiecień 2017 - 18:43

To że sny są realistyczne nie jest najgorsze, najgorsze że są to jakieś koszmary, a i tak jak się wybudzę patrze na zegarek a to 3 lub 4-ta nad ranem i budzę się zlany zimnym potem, nie mam pojęcia czy to przez te koszmary czy co. Wybudzanie się cały czas jest dla mnie dziwne.



#23 Gość_mafkees_*

Gość_mafkees_*
  • Gość

Napisano 13 kwiecień 2017 - 19:26

Wybudzanie jest zupełnie normalne, bo sen ma różne fazy i układają się one w sinusoidę, więc budzisz się wtedy, kiedy sen staje się bardzo płytki. :)



#24 Paweł 1983

Paweł 1983

    Zadomowiony

  • Użytkownik
  • 4324 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisano 13 kwiecień 2017 - 19:26

Cześć wszystkim. Niedawno pani doktor przepisała mi taki wynalazek Miansec, podobno przeciwdepresyjny i ułatwiający zasypianie. Rzeczywiście, ułatwia zasypianie, ale tak, że wstać nie mogę przez kilkanaście godzin. Miał ktoś podobnie z tym czymś? Pewnie to nie jest jedyny lek z tą substancją (mianseryna), więc o podobne leki też pytam. Brać, przyzwyczajać się, czy lepiej odstawić? Oprócz tego biorę jeszcze bioxetin, może to wchodzi w jakieś interakcje?

miansec tak działa, usypia, niektórym tez poprawia apetyt, biorę to kupe lat, z czasem nie rozkłada aż tak skutecznie, najlepiej brać na noc a najlepiej godzinę przed snem a sen nie później niż około 23, w taki sposób działa idealnie. U mnie dawka 10 mg.


Wszystko co doskonałe, dojrzewa powoli.


..widzę że się Pan ładnie przedstawił, przed nam, tutaj, w tej chwili słuchaczom, przed milionami słuchaczy....

#25 D-N

D-N

    Nowy uczestnik

  • Użytkownik
  • 12 postów

Napisano 14 kwiecień 2017 - 21:44

kilka lat temu jakoś nie pamiętam żebym się wybudzał tak jak teraz 3 lub 4 razy każdej nocy, wcześniej jak się kładłem tak się budziłem i nie było tego żebym się przebudził spojrzał która godzina i potem zasnął, tylko jak się kładłem to tak się budziłem i wstawałem.\, teraz lipa budzę się 3 lub 4 razy w nocy, spię raczej płytko, bo inaczej byłbym lepiej wyspany.



#26 Anioł

Anioł

    Nowy uczestnik

  • Użytkownik
  • 14 postów

Napisano 15 kwiecień 2017 - 18:55

Cześć wszystkim. Niedawno pani doktor przepisała mi taki wynalazek Miansec, podobno przeciwdepresyjny i ułatwiający zasypianie. Rzeczywiście, ułatwia zasypianie, ale tak, że wstać nie mogę przez kilkanaście godzin. Miał ktoś podobnie z tym czymś? Pewnie to nie jest jedyny lek z tą substancją (mianseryna), więc o podobne leki też pytam. Brać, przyzwyczajać się, czy lepiej odstawić? Oprócz tego biorę jeszcze bioxetin, może to wchodzi w jakieś interakcje?

Długo bierzesz ten lek? Działania niepożądane są najsilniejsze na początku brania, potem powinny się złagodzić. Moja mama go bierze i przez pierwszy miesiąc też narzekała na realistyczne sny i że nie może wstać, bała się też że straci rozeznanie co jest snem a co jawą, ale później się to poprawiło. Myślę, że jak jesteś w stanie to warto poczekać, a najlepiej pogadać z lekarzem, żeby być spokojnym.



#27 Doma

Doma

    Bywalec

  • Użytkownik
  • 635 postów
  • Imię:Hania

Napisano 16 kwiecień 2017 - 10:33

I co, możesz funkcjonować następnego dnia lepiej mimo koszmarów niż wtedy gdy nie spałaś ?

Sama nie wiem. Chyba jednak na plus. Mała pociecha...



#28 Gość_mafkees_*

Gość_mafkees_*
  • Gość

Napisano 16 kwiecień 2017 - 23:02

Długo bierzesz ten lek? Działania niepożądane są najsilniejsze na początku brania, potem powinny się złagodzić. Moja mama go bierze i przez pierwszy miesiąc też narzekała na realistyczne sny i że nie może wstać, bała się też że straci rozeznanie co jest snem a co jawą, ale później się to poprawiło. Myślę, że jak jesteś w stanie to warto poczekać, a najlepiej pogadać z lekarzem, żeby być spokojnym.

Teraz nie biorę w ogóle i brać nie mam zamiaru.



#29 Gracja

Gracja

    Średniozaawansowany

  • Użytkownik
  • 448 postów
  • Imię:Luiza
  • Płeć:Kobieta

Napisano 14 maj 2017 - 19:41

mnie Miansec strasznie mulił a bralam tylko 5 mg

zmienilam na olanzapine i sie wyrownalo, poprawilo

na kazdego zadziala inaczej



#30 Gość_michalrz_*

Gość_michalrz_*
  • Gość

Napisano 08 czerwiec 2017 - 21:06

Osobiście nie polecam.

Przepisali mi w szpitalu psychiatrycznym na noc. W nocy darłem się przez sen na cały oddział i rzucałem po łóżku, współpacjenci mieli spore pretensje.

Ponadto w ciągu dnia miałem osłabienie mięśni i natrętne myśli - wszystko mi przeszkadzało.

On bardzo długo działa.



#31 północ-południe

północ-południe

    Bywalec

  • Użytkownik
  • 554 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisano 09 czerwiec 2017 - 22:48

nie biorę już tego gówna i więcej nie wezmę


Użytkownik północ-południe edytował ten post 09 czerwiec 2017 - 22:48






Podobne tematy Collapse

  Temat Forum Autor Podsumowanie Ostatni post

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych